Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har 2 stycken Apple Watch Series 5 44mm svart med GPS & cellular

även en Apple TV 4K 64GB till salu! Finns i stockholm & kan fraktas också! bra priser, pm!

Säljes ett par airpods pro bara öppnat kartongen (billigt)
Även Apple TV 4k använd ett fåtal gånger.
pma mig.

Om någon köper här, kolla verkligen upp så att säljaren har det den uppger att sälja.
Blev erbjuden AirPods, först ”nya” men på bilden jag fick så såg dom inte särskilt nya ut. Men då hade säljaren ett par nya i obruten förpackning som jag fick bild på, dock hitta jag exakt samma bild på Tradera...så håll ögonen öppna! Lite som jag hade på känn då många här inne är nog desperat att dra in pengar på vilket vis det än är.

Om någon köper här, kolla verkligen upp så att säljaren har det den uppger att sälja.
Blev erbjuden AirPods, först ”nya” men på bilden jag fick så såg dom inte särskilt nya ut. Men då hade säljaren ett par nya i obruten förpackning som jag fick bild på, dock hitta jag exakt samma bild på Tradera...så håll ögonen öppna! Lite som jag hade på känn då många här inne är nog desperat att dra in pengar på vilket vis det än är.
Köp av betrodda medlemmar.

Vem blev du erbjuden det utav?

Urs vad tråkigt :( tycker du ska anmäla det till admin så ingen blir lurad här inne.. känns som alla har tillräckligt med penga problem

Mina Airpods finns kvar. 1000kr om nån härinne vill köpa annars slänger jag ut dom på Tradera ^^

Vad kan man få för en ny i kartong Iphone 11 pro 64gb eller 128gb?

Det finns minst två personer i den här tråden som jag hoppas att ingen gör "affärer" med.
Om de får något sålt så tvivlar jag på att det plingar tillbaka i min swish som de för länge sedan utlovade.

Det finns minst två personer i den här tråden som jag hoppas att ingen gör "affärer" med.
Om de får något sålt så tvivlar jag på att det plingar tillbaka i min swish som de för länge sedan utlovade.
Men fy vad tråkigt.. kan du inte skriva vilka det är så inte fler blir lurade? @Lånforum.se kanske ska ta sig en titt på denna tråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp