Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tekniskt sett är ingenting man beställer på avbetalning ditt förrän du har betalat av det, samma sak som med lån. Ganska enkel matematik. :rolleyes:

Visste inte att det fanns något som hette ”tekniskt sett” när det kommer till äganderätt. Mig veterligen så är jag ägare utan någon inskränkning i förfoganderätten (fri att sälja vidare eller vad jag nu vill) till det jag köper på avbetalning direkt när jag får det i min hand så länge saken jag köper inte är säkerhet för lånet/avbetalningen.

Låter som många av er här inte tror på fria marknaden. Telia får väl bedöma risken i de affärer företaget gör och sälja bäst de vill. Marknaden bestämmer om det är en bra affärsidé eller inte. Det här agerandet är inte samma sak som att utnyttja allmänna välfärden eller andra enskilda individer.

Sandlåndenivå på diskussionen här när massa besserwissers ska läxa upp svårt skuldsatta som griper efter halmstrån för sin överlevnad. Och nej jag talar inte i egen sak, jag har som tur är mycket drägliga villkor på mina lån och behöver inte mer pengar.

Jag säljer:
2 par Apple AirPods PRO
6 par Apple AirPods 2 ( 2 är är ev. Tingade)

Nya oöppnade, inhandlade i dagarna!

Behöver pengar in i kommande vecka och skickar endast spårbart

En fråga, ni som handlat för mer än 10 000:-, hur har era förutsättningar/ kreditvärdighet sett ut?

En fråga, ni som handlat för mer än 10 000:-, hur har era förutsättningar/ kreditvärdighet sett ut?

Telia finance tar inte UC. Jag skulle köpa en iPad, råkade väl fel GB så jag avbröt ordern och la en ny.. då höjdes min gräns till 15.000:- har ej försökt öka efter det då jag inte har någon användning av ett stort kreditutrymme. Men annars har jag i princip inga förfrågningar alls 1 på UC som går ut nu i september vad jag vet. Men däremot betalningsanmärkningar, bra inkomst dock

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp