Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

hjälp, olika påminnelser via mail och brev

Har inte brevbäraren tystnadsplikt ?? (Borde ha)

TACK ska lite diskret antyda att jag läst den där artikeln, här är det ständiga kommentarer gällande postförsändelser :/

men ingen som kan berätta om smspengar och deras påminnelser? tid? post/epost?

tack

Jag hade ringt dom och sagt att betalningen blir några dagar sen, ( eller mailat)så hoppas man att de noterar att du hört av dig....brukar funka men vet inte hur dom är!!
Maila dom kanske känns lättast, bara dom ser du hör av dig.
Mvh

Ring posten o beställ lagring av post två månader elr nå då hämtar du ut din post på post kontoret..de gjorde jag en veva..

Credway skickar brev. Väldigt odiskret. Stort namn och lånenummer väl synligt. Fräckt tycker jag.

Hej! Skickar alltså Credway brev? För vad? Faktura eller om man är sen med att betala? Ansökte om lån hos dem idag och vill verkligen inte ha nåt brev hem.

Hittar inget om det på deras hemsida. "Vi skickar alltid ut en månadsavi till din angivna e-postadress, såvida du inte vill ha den skickad till dig per post. Du har alltid möjlighet att logga in på "Mina sidor" eller Credways app och se din faktura när du vill."

Aldrig fått något brev från Credway. Har du kollat om man kan kryssa i något bär du är inloggad med bank id? Eller när du ansökte? Har för mig att Credway, credigo och easycred alla kör med mail och sms.

Okej skönt att höra. Konstigt att Bekymrad fick brev. Antar att det är för att hen var sen med att betala och det är en påminnelse eller liknande.
Har inte fått något svar av Credway än. Det står att de godkänner inom en timme. Jag får se imorn vad de säger. Då kan jag även kolla om det är nåt som ska kryssas i på sidan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp