Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

hjälp, olika påminnelser via mail och brev

Har inte fått något svar än. Det står fortfarande "Din ansökan är under behandling". Hur lång tid ska det ta egentligen? Ansökte bara om 2000. Det står att det ska behandlas inom en timme. Skickade även in en pdf på lönen.

Snackade med supporten vid 10-11 tiden och de sa att jag skulle få ett svar inom en halvtimme. Fick svar nu 16:45 att jag får lånet. Frågade även om brev och han sa att de inte skickar ut några brev, så jag är supernöjd!

Gå in på postens hemsida o beställ lagring a post under en period...de gjorde ja förut..så man fick andas lite. Då hämtar du ut posten på postkontoret elr så skickas allt hem i din brevlåda när lagringen har upphört

Kanske tillfällig eftersändning av din post kan hjälpa? Till en annan adress till ngn du litar på t ex? Tills det har lugnat ner sig?
I alla fall vet jag att Via Conto skickar brev där det står Sista påminnelsen! Vivus brukar smsa hela tiden och skicka mejl, osäker om de skickar brev.

Lycka till!

Vivus skickar brev...det har dom gjort till mig. Med deras stora logga på samt att det står påminnelse på:/

Okej. Det kostar 180kr eller nåt sånt. Orkar inte lägga ner nå pengar. Får väl ta risken.

Skit också. Mailade meddelandelån och de hade skickat ut en faktura via brev idag. Var säker på att jag kryssat i att inte få brev. Får nog brevet imorn. Hoppas de inte har loggan på brevet bara men antar det.

Läste i en annan tråd att de har MEDDELANDELÅN loggan stort över hela brevet. Någon annan skrev att det står Gothia på brevet. Sen skickar de ut brevfaktura om man inte aktiverar sin epost vilket jag trodde jag hade gjort, eller så skickar de ut fakturan oavsett.

Uppdatering:
Fick fakturan nu. Det står bara SVEA Ekonomi i hörnet på brevet så var lindrigare än jag trodde.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp