Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp mig med stora skulder att lägga upp en plan.

Vi äger den 50/50. Har två barn. Är så tveksam till att ta ett möte med ny bank när man har såpass mycket blanco.
Ni har inget att förlora utöver lite tid att testa med annan bank? Men svårt om sambon har betalningsanmärkning dock, vet ej hur det blir då. Men testa, som sagt vad har ni att förlora.

@Klister Testa ta ett samtal med ny bank kring att utöka bolånet. Äger du bostaden helt själv? Har ni barn?

Hade ej sålt i denna marknad om du inte är tvungen. Jag hade kört som @Mjau 74 sa, be om betalningsfria månader sen kör snöbollsmetoden. Runt 1,4m brutto tillsammans - förstår att det är knapert men inte omöjligt tänker jag.

Sälj saker ni kan sälja, jobba extra om ni kan och ni kan tjäna mer. Pusha hårdare i löneförhandlingar framöver.
Jag har nu bokat in ett fysiskt möte med Nordea nästa vecka. Har väl ingen större förhoppning men har ju som sagt inget att förlora. Känns så obekvämt att öppna upp sig så inför en okänd människa.

har ni några tips som man kan ta med sig? @Terry_ Det fanns några andra som fick större blancolån också har jag läst men kommer ej ihåg vad namnen var.

Förstår inte varför du skrattar här åt en annan medlem som kommer med ett ganska vettigt förslag till hur personen kan gå runt?

Vad exakt bidrar ditt gapflabbande till forumet eller till skribentens frågeställning?

Dessutom så vet man inte övriga förutsättningar, vad skribentens hushåll har för nettoinkomster, det kan hända att det är kärvt två-tre månader för att sedan få bonus på sin anställning eller någonting annat som påverkar hushållet.

Ser inte poängen med att sitta här och trycka ner folk i skydd utav sin anonymitet...

Jag tycker att ge råd om betalningsfri månad när man har 2.4mil i skulder och mår dåligt över det är skrattretande och löjligt. Därför skrattade. Det är verkligen inte vettig förslag. Enligt dig kanske , men inte enligt mig . Är du lite förbannad över min kommentar på din tråd? Därför du nu följer mig och svarar åt någon annan i en gammal tråd? För att även DET skulle vara skrattretande

Nej då gissar du ju. Baserar du din argument på gissningar så kan vi sluta direkt. Sen har man inte rätt bara för att man missbrukar ordet ”utav” i var och varannan mening

Jag visste inte jag följde dig men om du scrollar upp så kan du se att Klister hade taggat in mig och att jag inte hade svarat på hans frågeställning därav kom jag in i tråden för snappade upp det nu.

Ja men då kan du väl skriva ett normalt inlägg varför du tycker att det är en dålig idé och argumentera för eller emot det istället för att hånskratta åt någon annan som åtminstone försöker hjälpa till? Vad bidrar dit gapskrattande åt? Är du 12 år?

Löjligt att ha nedvärderande och hånfull attityd på ett jävla internetforum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp