Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp mig med stora skulder att lägga upp en plan.

Hej.
Du måste på nåt sätt få hjälp med detta,prata o ansök om skuldsanering som några redan skrivit innan mig.
Detta är ju helt omöjligt att betala av inom överskådlig framtid.

Hej.
Du måste på nåt sätt få hjälp med detta,prata o ansök om skuldsanering som några redan skrivit innan mig.
Det går att fixa det, de ska leva på frugans lön och hans lön ska gå åt att amortera så mycket som möjligt,om ett tag (när skulden är mindre)kan de förmodligen belåna lägenhet-bara inte nya lån

Den bostadsrättsandelen ligger nog dåligt till om det börjar ramla in större skulder hos kfm..

Hej.
Med övervärdet på lägenheten bör skuldsaneringen avslås.

@Klister Testa ta ett samtal med ny bank kring att utöka bolånet. Äger du bostaden helt själv? Har ni barn?

Hade ej sålt i denna marknad om du inte är tvungen. Jag hade kört som @Mjau 74 sa, be om betalningsfria månader sen kör snöbollsmetoden. Runt 1,4m brutto tillsammans - förstår att det är knapert men inte omöjligt tänker jag.

Sälj saker ni kan sälja, jobba extra om ni kan och ni kan tjäna mer. Pusha hårdare i löneförhandlingar framöver.

@Klister Testa ta ett samtal med ny bank kring att utöka bolånet. Äger du bostaden helt själv? Har ni barn?

Hade ej sålt i denna marknad om du inte är tvungen. Jag hade kört som @Mjau 74 sa, be om betalningsfria månader sen kör snöbollsmetoden. Runt 1,4m brutto tillsammans - förstår att det är knapert men inte omöjligt tänker jag.

Sälj saker ni kan sälja, jobba extra om ni kan och ni kan tjäna mer. Pusha hårdare i löneförhandlingar framöver.
Tillsammans har de inte skuld 2×årsinkomst, här finns det många som har det mycket värre

Vi äger den 50/50. Har två barn. Är så tveksam till att ta ett möte med ny bank när man har såpass mycket blanco.

2 barn, dyrt boende, 2.4mil i skulder. Som sagt, inga nya lån på ett bra tag sen skuldsanering. Alternativ sälj boendet NU och lös det du kan och sen kämpa ett bra tag för att få ner lånen. Gör ni inte detta kommer ni köra ut er själva helt och sen in i väggen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp