Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp mig - ekonomin körd i botten

Nu har jag berättat! Orkade inte fler lögner, panik över posten, skam att ringa långivare och be om anstånd, att ständigt jaga nya lån. Han tog det bra och vi kommer lösa det tillsammans. Troligtvis låna på huset. Skäms men nu finns det bara en väg, framåt!

Nu har jag berättat! Orkade inte fler lögner, panik över posten, skam att ringa långivare och be om anstånd, att ständigt jaga nya lån. Han tog det bra och vi kommer lösa det tillsammans. Troligtvis låna på huset. Skäms men nu finns det bara en väg, framåt!
Starkt gjort av dig! Nu blir det bara lättare i sinne och själ <3

Bra jobbat! Starkt av dig, vad skönt att han tog det bra!! Kärleken övervinner allt.
Nu kan det bara bli bättre!
Hur mkt skulder hade du om man får fråga? Och hur ser belåningen ut på erat hus, hur stort övervärde?

jag själv är ju i samma situation som dig..

Har cirka 900.000 i skulder. Finns ett övervärde på 1.5-2 milj i huset. Men har så dålig uc attfinns ju risk att banken ändå nekar tyvärr.

Jisses så mycket skulder jag har. Trodde inre det var så här illa. Herregud. Vad har jag gjort. Om inte det går att låna på huset är mitt liv slut. Då vet jag inte hur vi löser det faktiskt. Skuldsanering?

Jisses så mycket skulder jag har. Trodde inre det var så här illa. Herregud. Vad har jag gjort. Om inte det går att låna på huset är mitt liv slut. Då vet jag inte hur vi löser det faktiskt. Skuldsanering?
Söka skuldsanering med ett så stort övervärde på huset är nog inge bra. Huset lär förmodligen säljas.

Släpp inget till fogden!! Med så stort övervärde säljer de huset direkt på auktion! Det är livsfarligt att ha skulder med stort övervärde i fastighet

Tror du inte banken godkänner då?

jag har skulder på 1.2 och ett övervärde på ca 5 milj på huset..
Dock bra UC på 0.9 nu

jag ska kontakta banken efter sommaren.

Släpp inget till fogden!! Med så stort övervärde säljer de huset direkt på auktion! Det är livsfarligt att ha skulder med stort övervärde i fastighet
Vad ska man göra då? Tror du bankerna kan hjälpa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp