- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 398
- Poäng
- 3 937
Finns det någon som fått skuldsanering på 3 år? Eller hört talas om någon som fått det?
Ja, jag har hört talas om ett antal, inte minst inne på ”Fattiga Riddare”.
Finns det någon som fått skuldsanering på 3 år? Eller hört talas om någon som fått det?
Ja, jag har hört talas om ett antal, inte minst inne på ”Fattiga Riddare”.
Är väl i princip bara barnfamiljer som haft utmätning under lång tid som fått 3 år.
Jag hoppas att de äldre får tre år då de säkert levt under existensminimum länge.
Har sett en del äldre på poit födda på 40-talet men även ngn på 30-talet.

Ögnar igenom varje dag. Blivit en morgonrutin.Har det blivit Din nya hobby att kolla folk inne i PoIt?!![]()
Vi är bra på att dölja våran sits.Ögnar igenom varje dag. Blivit en morgonrutin.
Det slutar jag nog med snart, när några personer som jag tycker om fått inledande alt beslut.
Hittade en riktigt nära vän där och vi visste inte om varandras situation. Nu hjälper jag henne på hennes resa.
Så är det ju.Vi är bra på att dölja våran sits.
Ingen som vet om min sits förutom mannen
Om jag skulle fått skuldsanering så hade jag förmodligen fått på 3 - 4 år, beroende på hur de tänkte avskriva något eller inte. Jag betalade 25 tkr/månad i löneutmätning och skulle mot slutet betalat 27 tkr/månad i utmätning, vilket hade gett 270 tkr i avbetalning per år på en skuld på 970 tkr och då hade skulden varit betald på 3,5 år utan avskrivning. Nu blev det inte aktuellt för min del med att fullfölja ansökan om skuldsanering eftersom jag lyckades i sista stund att betala hela skulden.Är väl i princip bara barnfamiljer som haft utmätning under lång tid som fått 3 år.
Vi är bra på att dölja våran sits.
Ingen som vet om min sits förutom mannen