Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp med skuldsanering

Är väl i princip bara barnfamiljer som haft utmätning under lång tid som fått 3 år.

Säkert så, men det behöver ju inte vara en liten andel likväl...och kanske även väldigt gamla människor...

Jag hoppas att de äldre får tre år då de säkert levt under existensminimum länge.
Har sett en del äldre på poit födda på 40-talet men även ngn på 30-talet.

Har det blivit Din nya hobby att kolla folk inne i PoIt?! :D:eek:
Ögnar igenom varje dag. Blivit en morgonrutin.
Det slutar jag nog med snart, när några personer som jag tycker om fått inledande alt beslut.
Hittade en riktigt nära vän där och vi visste inte om varandras situation. Nu hjälper jag henne på hennes resa.

Ögnar igenom varje dag. Blivit en morgonrutin.
Det slutar jag nog med snart, när några personer som jag tycker om fått inledande alt beslut.
Hittade en riktigt nära vän där och vi visste inte om varandras situation. Nu hjälper jag henne på hennes resa.
Vi är bra på att dölja våran sits.
Ingen som vet om min sits förutom mannen

Är väl i princip bara barnfamiljer som haft utmätning under lång tid som fått 3 år.
Om jag skulle fått skuldsanering så hade jag förmodligen fått på 3 - 4 år, beroende på hur de tänkte avskriva något eller inte. Jag betalade 25 tkr/månad i löneutmätning och skulle mot slutet betalat 27 tkr/månad i utmätning, vilket hade gett 270 tkr i avbetalning per år på en skuld på 970 tkr och då hade skulden varit betald på 3,5 år utan avskrivning. Nu blev det inte aktuellt för min del med att fullfölja ansökan om skuldsanering eftersom jag lyckades i sista stund att betala hela skulden.

Vi är bra på att dölja våran sits.
Ingen som vet om min sits förutom mannen

Ledsamt. Nu har ni förvisso varandra att ventilera med, men tror inte ja hade fixat detta om inte ja hade mitt starka nätverk som lyfter mig, hejar på mig, etc... Nästan ALLA känner till min situation, förutom just mina syskon. Som de högt uppsatta akademiker dom är med fancy liv, så skulle dom aldrig förstå...
Ja behöver heller inte berätta för dom, för mig räcker det att de människor ja umgås med & som är mina vänner vet min situation, men som sagt, för mig är det källan till mitt välmående. De e jag säker på... :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp