Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med skuldsanering

Nej ingen som hade invändningar, bar nog tur det jade aldrig fått det om det kommit in några synpunkter. Sista lånet är ju taget i december och bara varit spelfri sedan januari.
Grattis finns hopp för mig med då trots spel, också spelfri sen januari.

Ja det blev jag....jag tror inte att det är ett krav att man måste ha haft utmätning.
Jag har kämpat hårt för att slippa kfm och jag hade inte klarat det mycket längre.

Är inget krav överhuvudtaget enligt dem själva, dock aldrig sett en person som fått igenom det så.

Förstår att du kämpat och har många som nekat också.

hade kunnat tänka mig malmö trots egentligen orimligt lång pendlingstid,men står klart och tydligt på boplats att ingen ansluten accepterar skuldsanering.

Jo @Lynx83 var i kontakt med MKB för ett par veckor sedan med anledning av just det och jag har för mig att dom svarade henne att dom accepterade personer med skuldsanering om den hade löpt under nått år eller så. Det var något om betalnings anmärkningar i det sammanhanget oxå som jag dock ej minns. Hoppas hon kan förtydliga ?! :)

@Kimsan72 visst hamnade du också Malmö? Jag vill till Malmö Kron Kalle och dricka öl i Malmö;)

Ja, jag har Malmö. :) Har bara ”fina” erfarenheter av min handläggning och då har jag (utifrån eget tycke ett par försvårande omständigheter), men det känns som att min handläggare verkligen arbetar ”FÖR” mig & har försökt ligga steget före borgenärerna när det gäller dylika invändningar dom kan tänkas ha...

Sen ”handen på hjärtat”, så tror ja man ska tagga ner lite gällande just Kalmar kontoret. Har läst om oerhört många som fått igenom sina ansökningar därifrån utan speciella krusiduller... Kalmar kontoret var på ”tapeten” år 2015 med anledning av att folk blev nekade där, men sedan skickades deras ansökningar till andra kontor och gick då rakt igenom. Ja vet att det blev mycket diskussioner då & troligtvis ändrades deras inställning och sätt att värdera ansökningarna...

Mitt råd till oss sökande är: NÄR man väl tilldelas en handläggare - var oerhört transparent, samarbetsvillig och inte minst...ödmjuk! Gör Ditt yttersta för att vara tillgänglig när dom söker kontakt & bistå med all tänkbar info dom önskar. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp