- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Förutom helt ok lön.

Att jag inte har Bluestep beror på att de kräver att man flyttar alla sina bolån till dem inklusive bottenlån och de vill jag inte. Har dem i SBAB idag till bra ränta och vill inte byta. Svea har inget sådant krav.

Det finns nog ingen som erbjuder dig 110 000 kr för att lösa "skitlånen" med 20 förfrågningar och 2 anmärkningar. Jag ger dig rådet att hålla ut några månader, alternativt ordna någon medlåntagare.Lånar tråden lite, för att se om någon har något tips att ge.
Skulle behöva samla massa skitlån på ca 110000 kr. Mina förutsättningar är inget vidare just idag.
Har inkomst på 390 000 kr.
Underskott av kapital 9000 kr.
Inga synliga krediter.
Två betalningsanmärkningar på totalt 6400 kr.
20 förfrågningar.
UC-score 25,7%.
Tror ni Bluestep godkänner detta? Enligt vissa så får man max ha 20 förfrågningar? Är ni säkra på detta? Bluestep godkänner väl bara 85 000 kr?
Är Avida kredit ett alternativ? Vad vet ni om dessa?
Tanken är att ha detta lånet till april 2016, då mina betalningsanmärkningar försvinner, och dessutom hinner drygt 10 förfrågningar försvinna under tiden. Ser ljuset i tunneln, men skulle verkligen behöva baka ihop en massa smålån. Har ett spelbereoende som jag kämpat med i flera år. Lyckats hålla upp nu i tre veckor, och det blir bättre och bättre för varje dag.
Tack på förhand!![]()
Det finns nog ingen som erbjuder dig 110 000 kr för att lösa "skitlånen" med 20 förfrågningar och 2 anmärkningar. Jag ger dig rådet att hålla ut några månader, alternativt ordna någon medlåntagare.
Till att börja med grattis till att du gör något åt ditt spelberoende har du sökt hjälp eller jobbar du med det själv? Tyvärr är privatlån hos Bluestep lika svårt att få som hos någon av storbankerna trots att de säger i sin reklam att där kan man få hjälp när ingen annan ställer upp. Avida har som jag läst här på forumet också rykte om sig att vara svåra att få lån hos. Så mitt svar är vänta tills du har ett under 10 ff och en bättre score.Lånar tråden lite, för att se om någon har något tips att ge.
Skulle behöva samla massa skitlån på ca 110000 kr. Mina förutsättningar är inget vidare just idag.
Har inkomst på 390 000 kr.
Underskott av kapital 9000 kr.
Inga synliga krediter.
Två betalningsanmärkningar på totalt 6400 kr.
20 förfrågningar.
UC-score 25,7%.
Tror ni Bluestep godkänner detta? Enligt vissa så får man max ha 20 förfrågningar? Är ni säkra på detta? Bluestep godkänner väl bara 85 000 kr?
Är Avida kredit ett alternativ? Vad vet ni om dessa?
Tanken är att ha detta lånet till april 2016, då mina betalningsanmärkningar försvinner, och dessutom hinner drygt 10 förfrågningar försvinna under tiden. Ser ljuset i tunneln, men skulle verkligen behöva baka ihop en massa smålån. Har ett spelbereoende som jag kämpat med i flera år. Lyckats hålla upp nu i tre veckor, och det blir bättre och bättre för varje dag.
Tack på förhand!![]()