Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med lånetaktik

Efter lite räknande borde jag då vänta in till och med den 26/1-16. Vid det laget har jag tappat 22ff, alla blanka och 7 anmärkningar.

Då har jag 13ff, 5 anmärkningar kvar.
bara att lägga in det datumet i kalendern då:)

Har inte frågat dig om ändamålet med lånet om du ska lösa gamla lån eller om det är något annat. Har du skuldsaldo?

Har inte frågat dig om ändamålet med lånet om du ska lösa gamla lån eller om det är något annat. Har du skuldsaldo?

Det får vi nog hoppas att människan inte har, då lär väl bluestep kanske sätta stopp också..

Ja det får vi hoppas men man måste ju fråga. Har man skuldsaldo är det ju kört överallt

Inget skuldsaldo, var 14månader sen jag hade skuldsaldo på 8000kr.

Inga lån. Endast privata skulder som jag avser att lösa.

Det är blanco som jag avser.

Jag har kikat lite på Sveas speciallån, men det verkar vara som att kasta sig direkt in i en lejonets kula. Det är en process att få igenom verkar det som, eller har ni andra erfarenheter?

Jag har Svea Skuldfinansieringslån de var de enda som beviljade mig så jag hade inget annat val. Visst tog det tid att få klart men jag tog ett lån med min fastighet som säkerhet och för mig var det inte alls någon större process att få igenom det. Var bara glad att få ett lån överhuvudtaget.

Jag har Svea Skuldfinansieringslån de var de enda som beviljade mig så jag hade inget annat val. Visst tog det tid att få klart men jag tog ett lån med min fastighet som säkerhet och för mig var det inte alls någon större process att få igenom det. Var bara glad att få ett lån överhuvudtaget.

Då borde du rimligen kunna byta till ngt mindre blodigt om typ ett år, eller 3.. eller när din UC ser hyfsad ut, jag antar att bluestep har bättre villkor än svea?

Att jag inte har Bluestep beror på att de kräver att man flyttar alla sina bolån till dem inklusive bottenlån och de vill jag inte. Har dem i SBAB idag till bra ränta och vill inte byta. Svea har inget sådant krav.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp