Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp. Möjlighet till lån

Detta kan vara det farliga att inte söka via förmedlare. Har man otur så skickar man ansökan vid ett tillfälle när den enskilda banken inte är så villig att låna ut. Går man via låneförmedlare brukar det alltid vara någon som är villig att ta risk.
Ja, det är ju så. Men eftersom de uttryckte att ”det ska inte vara några problem” och bara bad mig skicka in en ansökan så litar man ju tyvärr på det. :( Inväntar fortfarande svar från den manuella granskningen. Såå nervös!

Herregud.. fick mejl nu:
”Tyvärr kan ansökan ej beviljas”.
Asså va?!
Via mejl har dom ju sagt att 100 k till (så 200 k totalt inkl. de 100 k jag har där nu) inte skulle vara några problem..
Kontaktade dom via telefon och fick till svar att det är för de anser att det är ett rätt högt belopp (med en höjning på 50 k så mitt totala lån blir på 150 k), men att de ska kika på den manuellt nu och återkommer under dagen med besked. Asså jag orkar inte.. :(
Hur gick det?

Är oftast svårare att utöka ett lån än att skappa ett till tyvärr men du kommer nog bli erbjuden ett lägre lån belopp

Är oftast svårare att utöka ett lån än att skappa ett till tyvärr men du kommer nog bli erbjuden ett lägre lån belopp
Har förstått det. :( Så dumt bara eftersom de skrev att det inte skulle vara några problem.
Ska ringa dom imorn igen tänkte jag och se hur det går, alternativt fråga om det finns möjlighet till ett lägre belopp.
Tack för ditt svar! :)

Hur gick det? Håller tummarna :)
Tack snälla!:rolleyes:

Fick ringa dom igår igen då jag inte hörde av dom som lovat under måndagen. Fick sedan besked igår strax innan lunch att det var beviljat (efter manuell granskning). :eek: Svarade på kontrollfrågorna och signerade direkt. Så nu inväntar jag pengarna och vågar inte ta ut segern i förskott förrän pengarna är på kontot. o_O

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp