Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp. Möjlighet till lån

Tuffa tider nu. Behöver det där lånet.
Sitter med gråten i halsen och velar om jag ska trycka på ”skicka ansökan”. Behöver 200 k, men lär inte få det i nuläget..

Tanken är att söka om 50 k hos Balanzia. Men i april (när min anmärkning försvunnit och innan min nya inkomst registreras på UC) måste jag få ett blanco på 110 k. Är rädd att om jag söker lånet på 50 k nu kommer sätta käppar i hjulet för det lånet. Det får inte ske. :(

Tuffa tider nu. Behöver det där lånet.
Sitter med gråten i halsen och velar om jag ska trycka på ”skicka ansökan”. Behöver 200 k, men lär inte få det i nuläget..

Tanken är att söka om 50 k hos Balanzia. Men i april (när min anmärkning försvunnit och innan min nya inkomst registreras på UC) måste jag få ett blanco på 110 k. Är rädd att om jag söker lånet på 50 k nu kommer sätta käppar i hjulet för det lånet. Det får inte ske. :(
Hur gick det med balanzias höjning?

Hur gick det med balanzias höjning?
Det är den jag har ågren över att göra nu. Inte sökt höjningen än.
Ligger efter med ett par räkningar och det är dom som ska betalas med lånet. Men rädslan är så stor att jag förstör möjligheterna till lånet i april om jag ansöker om detta.

Det är den jag har ågren över att göra nu. Inte sökt höjningen än.
Ligger efter med ett par räkningar och det är dom som ska betalas med lånet. Men rädslan är så stor att jag förstör möjligheterna till lånet i april om jag ansöker om detta.
While its fresh, har dom sagt att det inte borde vara några problem so go for it?

Tror allvarligt att du tom skulle få erbjudanden via lendo för dina förutsättningar är inte så dåliga

Ska jag köra via Lendo så hade man ju velat ha 200 k direkt. :/
Men vilka banker där beviljar anmärkning?

Kreditbetyg nu är 3,17 % på UC.

Ska jag köra via Lendo så hade man ju velat ha 200 k direkt. :/
Men vilka banker där beviljar anmärkning?

Kreditbetyg nu är 3,17 % på UC.
Avida hade nog beviljat dig ett belopp men de erbjuder bara 150k med anmärkning, bästa du kan göra är att köra på balanzia men ifall du inte tänker göra det vad är plan b för att betala dina förfallna räkningar?

Avida hade nog beviljat dig ett belopp men de erbjuder bara 150k med anmärkning, bästa du kan göra är att köra på balanzia men ifall du inte tänker göra det vad är plan b för att betala dina förfallna räkningar?
Ah, då är det kört med det :/ Tusen tack för den infon!

Min plan b.. jag har faktiskt ingen. :(

Tänk om man bara kunde förutspå bad som händer med betyget om jag skulle ta detta på 50 k.. vad mycket enklare de hade varit.

Ah, då är det kört med det :/ Tusen tack för den infon!

Min plan b.. jag har faktiskt ingen. :(

Tänk om man bara kunde förutspå bad som händer med betyget om jag skulle ta detta på 50 k.. vad mycket enklare de hade varit.
Fast ifall balanzia har sagt att maxbelopp för dina gamla förutsättningar är 200k ifall du vill höja varför då söka 50k ifall du just precis behöver 200k?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp