Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Hur ska jag göra behöver ett samlingslån

Tror du man får erbjudande på 350k om man har under 8 % kreditbetyg?
Låter väldigt bra och ger mig hopp! Jag har 9,65 just nu.

Kanske lite högt att hoppas på 350k. Beror ju på inkomst också. Men med inkomst runt 300k kan du söka samla lån för 300k och få erbjudande på hela summan eller lägre. Om du har typ 5-8 i betyg och söker för att samla för hela beloppet lär du få erbjudande på iaf 150k+.

Kanske lite högt att hoppas på 350k. Beror ju på inkomst också. Men med inkomst runt 300k kan du söka samla lån för 300k och få erbjudande på hela summan eller lägre. Om du har typ 5-8 i betyg och söker för att samla för hela beloppet lär du få erbjudande på iaf 150k+.

okej! Min inkomst 2018 var 391k, 2019 kommer vara runt 420k så väntar nog tills nya lönen kommer in i april eller när det nu är. En ff försvinner nu vid midnatt så då har jag ”bara” 5 ff, resten försvinner i maj. Tror jag lyckas hålla mig till dess och komma på en ”bra” nivå på betyget! Hoppas det sjunker lite nu inatt! Skulle behöva ett lån på 300k

okej! Min inkomst 2018 var 391k, 2019 kommer vara runt 420k så väntar nog tills nya lönen kommer in i april eller när det nu är. En ff försvinner nu vid midnatt så då har jag ”bara” 5 ff, resten försvinner i maj. Tror jag lyckas hålla mig till dess och komma på en ”bra” nivå på betyget! Hoppas det sjunker lite nu inatt! Skulle behöva ett lån på 300k

Håller tummarna!

ska du söka på 300k nu?

nej inte nu. Känns onödigt att riskera en uc och sen går det inte hem.
Tänkte vänta till april/maj när nya inkomsten finns med på ucn och kanske till maj när alla uc försvunnit.
Betalade in och avslutade ju mitt nordea-kreditkort på 15.000 i mitten av januari så hoppas betyget ändras ännu mer snart.
Låter de som en bra idé?
Har ett flexibelt lån på komplett på 150k som syns som kredit på ucn som jag tror förstör endel :/

tror det är lungt finns många här som över totalt överbelånde med 290 k inkomst och har 1 miljon blanco.

tror det är lungt finns många här som över totalt överbelånde med 290 k inkomst och har 1 miljon blanco.

Okej! Hoppas på det! Jag har typ 400k blanco och 150k kontokredit (komplettbank) på min uc.
Årsinkomst detta året 2020 är 460k, men de är väl 2019 års inkomst som ucn kommer uppdateras till nu i april

När uppdateras egentligen uc? Kollar jag minuc är 31 januari senaste gången

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp