- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 74
- Poäng
- 227
Okay, var ju inte så hög månadskostnad i alla fallBrixo är på 10k och betalar 400 i månaden..den hade jag tänkt dräpa när jag får tillbaka på skatten

Okay, var ju inte så hög månadskostnad i alla fallBrixo är på 10k och betalar 400 i månaden..den hade jag tänkt dräpa när jag får tillbaka på skatten

Inte alls säkert att det är bäst att avsluta dem. Kan ta flera månader för UC att stabiliseras efter det då man direkt minskar sitt betalningsutrymme. Snarare positivt att ha en eller två lågt eller helt outnyttjade krediter på uc. Kan räcka att betala ned credway till hälften för att betyget ska dyka under 10% ihop med typ max 5ff. Uc är som sagt väldigt känsligt för krediter och ff. Så betala av det du kan och invänta sedan det nya betyget. Om du hamnar på mindre än 8% så kör på 350k hos Lendo eller advisa. Du får erbjudande på hela summan eller lägre om det går. Ta sedan aldrig ett snabblån igen i ditt liv. Tro mig...
Fick du 50 med 13,9 % på Uc?! Det var någon förut i en annan tråd som skrev att man skulle ha under 8 för att ansöka om högre... Då ska jag oxå testa att höja. har 9,1Fick 50.
underskottet lär ju dock vara skit denna deklaration? Eftersom det är förra och detta året allt spårade ur med massa lån
Fick du 50 med 13,9 % på Uc?! Det var någon förut i en annan tråd som skrev att man skulle ha under 8 för att ansöka om högre... Då ska jag oxå testa att höja. har 9,1