- Meddelanden
- 101
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 146
Hur går det för dig?

Hoppas det går bra för dig. Konstigt att de inte börjat med löneutmätning ännu? Det var väl i början av januari du fick första utslaget?Hejsan!
Inget nytt här! Ingen löneutmätning har skett och har ännu inte mottagit något samtal gällande skuldsaneringen.
Förstår att det kommer ske inom väldigt kort och känner mig väldigt orolig inför samtalet. Tänk så blir jag nekad, då är allt verkligen kört![]()
Inget papper att fylla i om Inkomstuppgifter för utmätning heller?Hoppas det går bra för dig. Konstigt att de inte börjat med löneutmätning ännu? Det var väl i början av januari du fick första utslaget?
Håller tummarna för att det går bra och ett inledande innan utmätning!Hejsan!
Inget nytt här! Ingen löneutmätning har skett och har ännu inte mottagit något samtal gällande skuldsaneringen.
Förstår att det kommer ske inom väldigt kort och känner mig väldigt orolig inför samtalet. Tänk så blir jag nekad, då är allt verkligen kört![]()
Det är inte kört för att du inte får beviljat inledande. Då söker du igen och kollar vad det var som gjorde att du blev nekad. Då kommer bara löneutmätningen komma igång och den är inget farligt, särskilt om man som du verkligen har levt på 0 tidigare och behövt trixa med lån fram å tillbaka. Att din chef får veta kan vara jobbigt, men du kan ju bara säga som det är. Du tog några dåliga beslut när du var yngre och nu får du sota för det.Hejsan!
Hoppas du får samtalet snart . Stressigt att behöva vänta . Du får prata med en trevlig handläggare som kollar av att allt ff är som när du ansökte , med lön , hyra och såna kostnader som kallas levnadsomkostnader .Hejsan!
Eller också säger man inget till sin chef . Jag kommer få utmätning och anledningen till det är min ensak .Det är inte kört för att du inte får beviljat inledande. Då söker du igen och kollar vad det var som gjorde att du blev nekad. Då kommer bara löneutmätningen komma igång och den är inget farligt, särskilt om man som du verkligen har levt på 0 tidigare och behövt trixa med lån fram å tillbaka. Att din chef får veta kan vara jobbigt, men du kan ju bara säga som det är. Du tog några dåliga beslut när du var yngre och nu får du sota för det.
Din chef kan få veta det, det beror på hur löner i företaget sköts.Eller också säger man inget till sin chef . Jag kommer få utmätning och anledningen till det är min ensak .
Nä inget.Inget papper att fylla i om Inkomstuppgifter för utmätning heller?