Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hejdå

När min mamma jobbade på sjukhuset som undersköterska så brukade de aldrig lämna en patient på bar backe. De ordnade alltid någon typ av lägenhet för den patienten som var hemlös.

Hoppas att det fortfarande är så inom vården och att du TS får hjälp med lägenhet när du har skrivits ut. ❤️. Berätta för dem att du är hemlös, så kanske de kan hjälpa dig. ❤️
Problemet där är ju att hon har en egen lägenhet så tror inte att det funkar att säga man hyr ut den svart så där kan jag inte vara.. men hoppas du får all hjälp du behöver vad det än nu slutar :)

Problemet där är ju att hon har en egen lägenhet så tror inte att det funkar att säga man hyr ut den svart så där kan jag inte vara.. men hoppas du får all hjälp du behöver vad det än nu slutar :)
Men den lägenheten förlorar hon väl nu? Eller har jag fattat fel?

Tror du förstår att ingen i förra tråden vill dig nåt illa. Jag hoppas också att det går bra för dig. Hårda ord är inte samma som att önska någon olycka. Hoppas du får bra hjälp och flytta så fort du kan. Du behöver vänner som hjälper dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp