Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hejdå

Ta hand om dig. Ibland måste man ner på botten innan det vänder till det bättre. För det gör det❤️
Tack, jag hoppas verkligen det vänder nu. För jag orkar inte ha allt detta på mina axlar. Men jag försöker tänka framåt, men nu är jag här iallafall. <3

En handräckning utfärdad av läkare som varit på plats och bedömt patienten.
Dem hade beställt ambulans också men dem bestämde att dem tar själva mig till St Görans. Antar för min sjukdomshistoria och att jag innan hållit på att ta överdos. Men ja

Hej!
Jag tänkte skriva i din förra tråd igår men den låstes innan jag hann göra det. Jag tycker det var helt bedrövligt hur du blev bemött i den tråden, riktigt vidrigt beteende av några som skrev där. Speciellt när det handlar om någon som uppenbarligen inte mår bra.

Jag fattar att du har det kämpigt och jag fattar att du många gånger kanske bara vill skriva av dig, vilket du självklart ska få göra. Vi är många i detta forum som du kan ventilera till.

Fortsätt kämpa, det kommer en ljusning!

Hej!
Jag tänkte skriva i din förra tråd igår men den låstes innan jag hann göra det. Jag tycker det var helt bedrövligt hur du blev bemött i den tråden, riktigt vidrigt beteende av några som skrev där. Speciellt när det handlar om någon som uppenbarligen inte mår bra.

Jag fattar att du har det kämpigt och jag fattar att du många gånger kanske bara vill skriva av dig, vilket du självklart ska få göra. Vi är många i detta forum som du kan ventilera till.

Fortsätt kämpa, det kommer en ljusning!
Hej, ja men jag hade svarat alla och skriver ärligt hur det ligger till. Så jag känner iallafall att jag har gjort mitt. Jag mår inte så bra just nu, och jag gillar inte att vara i den här situationen. Jag hade löst nästan alla mina privata skulder och jag såg ljuset i tunneln. Men det tog min mamma ifrån mig, och det är hon som satt mig här. Men ja jag har aldrig varit i den här situationen innan. Jag vet inte hur man gör nu som hemlös. Vart vänder man sig, hur duschar man. A, jag vet inte. Men tack! Jag hoppas de. Men det känns faktiskt som jag nått botten nu.

När det är som mörkast är gryningen närmast.

Lycka till!

Hoppas du får bra hjälp av psykiatrin och vidare. Kram på dig.

Tar screenshot på detta. Nu har jag ju lön i januari och februari. Men allt annat är uppe i luften. Men tack för detta!
Glöm inte att de mål du sätter upp måste vara realistiska. Och om du inte når dina mål inom uppsatt tid så deppa inte ihop.
Se tillbaka och försök se vad som gjorde att du inte nådde målet, förändra och sätt nytt datum.
Belöna dig själv ibland också, man måste få lite positivitet emellanåt och känna att det går framåt. Belöningar behöver inte vara dyra saker, även en god bakelse kan var en belöning, eller en film på bio.

När min mamma jobbade på sjukhuset som undersköterska så brukade de aldrig lämna en patient på bar backe. De ordnade alltid någon typ av lägenhet för den patienten som var hemlös.

Hoppas att det fortfarande är så inom vården och att du TS får hjälp med lägenhet när du har skrivits ut. ❤️. Berätta för dem att du är hemlös, så kanske de kan hjälpa dig. ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp