Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har sökt samlingslån och tog Collector

Tur att detta forum finns, bra möjligheter att dela med sig av erfarenhet av dessa långivare, inte alltid så lätt då vissa godkänt lån sedan backat efter signering vilket inte är ok, har du godkänt då så finns det ett avtal mellan parter. Vi kanske ska bombardera dessa förmedlare med uppmaning att de förtydligar till sina uppdragsgivare att det ska framgå tydligt i erbjudande om det krävs komplettering, de ska sedan inte kunna komma med detta i efterhand.

vi hade en situation när vi byggde om huset och pengarna räckte inte till. Lån på lån och karusellen var igång. Hade precis landat med en usel uc när kommunen dömer ut avloppet. Behöver ha 100000 och vet inte hur det ska gå till. Hittade hit och fick lite tips. Tog kontakt med marginalen. Träffar en riktig förtroende ingivande person som fick mina värden från uc han återkopplade samma dag inom typ 1 timme och säger att det är glasklart vi skulle få lånet till samma ränta som det befintliga lånet. Han skickar hem lånehandlingarna och vi andas ut. Huset räddat och barnen på några år skulle få trygghet. Efter typ 2-3 dagar får vi ett brev från marginalen med avslag. UCn ännu sämre från champagne till självmordstankar. Fick stöttning och tips här. Fullständig ångest i 3 månader på att en ff skulle försvinna innan jag vågade söka igen. Sökte större belopp med lösenkrav nästa gång via lendo efter tips härifrån. Räddades av sevenday (marknadens bästa bank) fick till och med lägre ränta. Blev av med 2 Blanco och åtta kontokrediter. Skrev upp att jag ville lösa marginalen överst på pappret i ilska.

En eller två dagar efter det lösta lånet ringer marginalen igen och undrar varför jag löst lånet i förtid och undrar om det är något de kunde gjort annorlunda.

hade inte sevenday beviljat lånet hade jag varit död idag.

vi hade en situation när vi byggde om huset och pengarna räckte inte till. Lån på lån och karusellen var igång. Hade precis landat med en usel uc när kommunen dömer ut avloppet. Behöver ha 100000 och vet inte hur det ska gå till. Hittade hit och fick lite tips. Tog kontakt med marginalen. Träffar en riktig förtroende ingivande person som fick mina värden från uc han återkopplade samma dag inom typ 1 timme och säger att det är glasklart vi skulle få lånet till samma ränta som det befintliga lånet. Han skickar hem lånehandlingarna och vi andas ut. Huset räddat och barnen på några år skulle få trygghet. Efter typ 2-3 dagar får vi ett brev från marginalen med avslag. UCn ännu sämre från champagne till självmordstankar. Fick stöttning och tips här. Fullständig ångest i 3 månader på att en ff skulle försvinna innan jag vågade söka igen. Sökte större belopp med lösenkrav nästa gång via lendo efter tips härifrån. Räddades av sevenday (marknadens bästa bank) fick till och med lägre ränta. Blev av med 2 Blanco och åtta kontokrediter. Skrev upp att jag ville lösa marginalen överst på pappret i ilska.

En eller två dagar efter det lösta lånet ringer marginalen igen och undrar varför jag löst lånet i förtid och undrar om det är något de kunde gjort annorlunda.

hade inte sevenday beviljat lånet hade jag varit död idag.
Vilken bank wow! En stor eloge till Sevenday. Grattis!!

De är efter 15 år i branschen (den man inte vill vara i) den absolut bästa aktör jag träffat på. Skulle jag fria till en bank skulle jag välja Sevenday 365 dagar om året

Kan inget annat än att hålla med om att Sevenday är den bästa banken och collector hack i häl.
Som när jag var permitterade så ringde jag svenday och frågade om en betalningsfri månad och fick istället 4 månader... helt jävla underbara.

Synd bara att dom inte är så frikostiga med att bevilja lån :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp