Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har sökt samlingslån och tog Collector

Om man blir beviljad hos collector och vill samla 250 000 behöver de ha lösenkrav på allt dvs är det de som betalar in till långivarna eller får man pengarna för att betala själv? Tänker på om man har privata skulder hur man ska gå tillväga då? Jag ringde collector och pratade med en trevlig handläggare som sa att de förmodligen kunde hjälpa mig nästa vecka när min sista anmärkning är borta. Men hon tyckte jag skulle ringa henne o göra en ansökan och inte via förmedlare.

Om man blir beviljad hos collector och vill samla 250 000 behöver de ha lösenkrav på allt dvs är det de som betalar in till långivarna eller får man pengarna för att betala själv? Tänker på om man har privata skulder hur man ska gå tillväga då? Jag ringde collector och pratade med en trevlig handläggare som sa att de förmodligen kunde hjälpa mig nästa vecka när min sista anmärkning är borta. Men hon tyckte jag skulle ringa henne o göra en ansökan och inte via förmedlare.

Jag fick 350k utan lösenkrav med egentligen väldigt dåliga förutsättningar/betyg

Shit minns inte men typ 700k, 4, 1.2m, 3%

jag var mitt i spelberoende så har inte koll tyvärr exakt

Kollade dom konto?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp