Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har löneutmätning o nu hamna en till skuld hos kronofogden,läggs den på min löneutmätning??

Räkna med att i snitt går 4 månaders löneutmätning per år till ränta och avgifter. @clyro86 hade räknat ut 13.33, det stämmer säkert. Lägg till då drygt ett års extra pga räntor mm, säg 18-19 månader om inget ändras.

Nej inget troll, väldigt högutbildad dessutom dock helt körd på allt som har med procent och liknande att göra. Tänkte ju också mer på hur många månader det blir inklusive räntan som jag tänker är cirka 30%. Är du ett troll?
Tack, kändes bra att höra. Som jag skrev tidigare så var det ju inte meningen att vara otrevlig. Och som jag skrev så torde ”grundskulden” vara beloppet delat på månader. Sedan poängterades det att detta med räntor etc inte är något jag har en fördjupad kunskap i, vilket Lasseman sedan var snäll och förklarade. Så nä, inget troll här heller. Hoppas innerligt att detta går bra för dig och att det blir ”snabbt överstökat”. I mina öron lät inte totalbeloppet så högt, och för en högutbildad som du och därmed gissningsvis bra lön bör ju detta kunna blåsa över snabbt

Det var tyvärr inte mig det avsåg, sitter på stadiga 550 000 i blanco ;) men någon gång löser sig även det :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp