Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har löneutmätning o nu hamna en till skuld hos kronofogden,läggs den på min löneutmätning??

Har en skuld hos kronofogden på 7 tusen kr ca,nu är mer än halva skulden betald så har 1 månad kvar på löneutmätingen. Idag fick jag ett betalnings föreläggande från Sileo kapital på 29 500kr...nästan 30 tusen kr:/ Kommer detta läggas på min löneutmätning?? Dom har för en månad sen kollat mina tillgångar men fanns inget att utmäta....

Kommer detta läggas på min löneutmätning? Elr kommer dom göra en ny sökning på mina tillgångar?

Här en Volvo värd ca 25 tusen kr o den mätte dom inte ut men de kanske va för min skuld då på ca 7 tusen kr va så liten?

Ush så ont i magen man har av detta....

Har en skuld hos kronofogden på 7 tusen kr ca,nu är mer än halva skulden betald så har 1 månad kvar på löneutmätingen. Idag fick jag ett betalnings föreläggande från Sileo kapital på 29 500kr...nästan 30 tusen kr:/ Kommer detta läggas på min löneutmätning?? Dom har för en månad sen kollat mina tillgångar men fanns inget att utmäta....

Kommer detta läggas på min löneutmätning? Elr kommer dom göra en ny sökning på mina tillgångar?

Här en Volvo värd ca 25 tusen kr o den mätte dom inte ut men de kanske va för min skuld då på ca 7 tusen kr va så liten?

Ush så ont i magen man har av detta....
Japp den läggs på din nuvarande skuld.

Är du helt säker??? Livrädd att dom ska komma hem hit o kolla efter grejer elr ta min bil...

Hoppas verkligen man får tillbaka en rejäl summa på skatten. Har ni kunat se nåt i kivra appen om de?? Skulle komma idag elr imorn men har ej sätt något.

Tillägg på löneutmätningen blir det automatiskt. Om skulden blir betald hyfsat fort gör man inget mer

Tillägg på löneutmätningen blir det automatiskt. Om skulden blir betald hyfsat fort gör man inget mer

Är du helt säker?:/ så dom kommer inte göra en ny sökning på mina tillgångar?? Har ju bilen värd ca 25 tusen.

Såg igår att jag ska få tillbaka nästan 10 tusen på skatten så de va ju positivt då skulden kommer minska.

Om jag jobbar extra elr får in mer pengar på annat sätt kan man då kontakta kronofogden för o få inbetalning uppgifter så man kan betala in en summa på sin skuld elr hur funkar det??:/

Att det läggs till automatiskt ja. Ny egendomskoll 99% man har att göra ändå.

Du kan alltid betala extra hur mycket eller lite du vill.. finns bankgiro och ocrnr på varje person, bara att sätta in

Hoppas verkligen du har rätt...

Jaha då e de bara o skicka in betalnings föreläggandet då...vad händer sen Då?:/ invänta utslag....

Hoppas verkligen du har rätt...

Jaha då e de bara o skicka in betalnings föreläggandet då...vad händer sen Då?:/ invänta utslag....

Ja det är samma som vid förra tillfället

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp