Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har jag någon chans, samla 205000 ?

Det börjar kännas som nån jävlas här, först frågar han 10gånger zmarta eller advisa sen får han massa svar och han svarar inte på nån som gav dom svaren hen velat, sen kommer collector och nu sambla m.m ... börjar bli jävlig tjat du har tillräcklig hjälp här men känns som nån jävlas .... ta advisa och se vad som händer inte mer än så än att spamma sönder detta

Jävlas?
Jag bara försöker samla så mkt information som möjligt då jag inte är så bra på detta

Hur menar du att min betyg blir bättre där? Det står på deras sida de inte godtar anmärkning...
Eftersom dom inte tar hänsyn till missbrukad kredit räknas den bort i deras upplysning. Har du ex. 10% i risk kan den mycket väl bli 5% på deras. Dom räknar inte missbrukad kredit som en anmärkning. Varför vet jag inte men så är det. Nämn den för allt i världen inte om du ringer dom.

Eftersom dom inte tar hänsyn till missbrukad kredit räknas den bort i deras upplysning. Har du ex. 10% i risk kan den mycket väl bli 5% på deras. Dom räknar inte missbrukad kredit som en anmärkning. Varför vet jag inte men så är det. Nämn den för allt i världen inte om du ringer dom.

Haha nej såklart ska jag inte nämna den :)
Men med risk för att nån blir sur för att jag frågar för mkt ;) men hur säkert är det att de inte ser på det? Nått alla bara "hört" eller finns det fakta.
Såg de var med på Advisas långivare.
Men din rekommendation är inte Advisa där de finns med utan direkt hos collector?

Haha nej såklart ska jag inte nämna den :)
Men med risk för att nån blir sur för att jag frågar för mkt ;) men hur säkert är det att de inte ser på det? Nått alla bara "hört" eller finns det fakta.
Såg de var med på Advisas långivare.
Men din rekommendation är inte Advisa där de finns med utan direkt hos collector?
Nej dom tar inte hänsyn till den anmärkningen. Vi har flera trådar där detta framkommit. Alltså jag vet ju inte exakt hur Advisa fungerar men ibland har det varit mer framgångsrikt att söka direkt hos vissa banker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp