Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har jag någon chans, samla 205000 ?

Har någon varit med om att inte få några bud alls av Lendo och sen sökt i närtid hos Advisa och då fått bud av en bank som finns hos Lendo?

Har någon varit med om att inte få några bud alls av Lendo och sen sökt i närtid hos Advisa och då fått bud av en bank som finns hos Lendo?

Inte Lendo vs Advisa och kanske inte i närtid men jag sökte först hos Advisa och fick avslag från alla banker och 2 månader senare så sökte jag hos Freedom Finance och fick 4 bud. Jag har som teori att bankerna prioriterar de största förmedlarna och att man således kan få bättre/fler bud ju större en aktör är.

Jag tycker du ska chansa på collector. Den enda långivaren jag vet som inte tittar på just missbrukad kredit.

Jag har ett lån hos dom redan, på 50 000 tror jag (sen lååång tid tillbaka)
Trodde inte dte var lönt att fråga dom för det hade ju betytt höja deras. Eller kan de ändå se det som ok eventuellt?

Collector kan säkert höja. Ring och fråga. Ditt betyg kommer ju vara bättre på deras upplysning så det kan nog gå.

Inte använt Sambla.

Collector kan säkert höja. Ring och fråga. Ditt betyg kommer ju vara bättre på deras upplysning så det kan nog gå.

Inte använt Sambla.

Det börjar kännas som nån jävlas här, först frågar han 10gånger zmarta eller advisa sen får han massa svar och han svarar inte på nån som gav dom svaren hen velat, sen kommer collector och nu sambla m.m ... börjar bli jävlig tjat du har tillräcklig hjälp här men känns som nån jävlas .... ta advisa och se vad som händer inte mer än så än att spamma sönder detta

Jag har ett lån hos dom redan, på 50 000 tror jag (sen lååång tid tillbaka)
Trodde inte dte var lönt att fråga dom för det hade ju betytt höja deras. Eller kan de ändå se det som ok eventuellt?

Om du redan har ett lån hos Collector skulle jag absolut ringa dom först. Det är ändå typ den enda banken som kan bevilja trots missbrukad kredit. Hade du den anmärkningen när du tog lån hos dom också? Ring Collector och be om en höjning! Tror absolut du har bäst chans där. Kolla om du kan få ner räntan också. Det brukar dom inte föreslå direkt utan du får göra det själv.

Det börjar kännas som nån jävlas här, först frågar han 10gånger zmarta eller advisa sen får han massa svar och han svarar inte på nån som gav dom svaren hen velat, sen kommer collector och nu sambla m.m ... börjar bli jävlig tjat du har tillräcklig hjälp här men känns som nån jävlas .... ta advisa och se vad som händer inte mer än så än att spamma sönder detta

Lugna ner dig. Det är hans tråd, han får väl fråga hur mycket han vill. Alla vet inte lika mycket om hur allt fungerar så om han behöver ställa massa frågor för att få tips och råd så får han göra det. Forumet finns för att hjälpa varandra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp