Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har jag någon chans, samla 205000 ?

Täbk inte på synliga ej synlig sök bara en summa, sen får du det dom ger spelar ingen roll om de synlih eller ej ... komplicera inte för mycket med frågor....
Du ställer samma fråga hela tiden och du har fått flera svar , sök på ett belopp och håll tummarna, återkoppla gärna men ser bra ut för dig iaf

Sök på ett belopp du behöver samlingslån vänta på svar du har bra chans

Skumt om du har 2 FF, vad var årsinkomsten 2019? De som syns vid FF.
Att vänta ut 1 FF när du har 2 lär inte ändra mycket. Hade sökt redan nu, du lär få en del bud

Det är väl inte skumt om hen har en misskött kredit? Den anmärkningen brukar vara sämre för kreditvärdigheten än en "vanlig" betalningsanmärkning.

Jag missade en betalning och en påminnelse när jag var svårt sjuk. Det resulterade i en misskött kredit"
Man får inte misskött kredit efter en missad betalning. Lånet måste gå till inkasso för att det ens ska hända och det i sin tur händer inte förens man missar typ 3 månadsbetalningar.

Oavsett. En misskött kredit är en betalningsanmärkning som alla andra.

Man får inte misskött kredit efter en missad betalning. Lånet måste gå till inkasso för att det ens ska hända och det i sin tur händer inte förens man missar typ 3 månadsbetalningar.

Oavsett. En misskött kredit är en betalningsanmärkning som alla andra.

Nej jag missade inte flera månadsbetalningar, varför skulle jag ljuga om det här?

Nej jag missade inte flera månadsbetalningar, varför skulle jag ljuga om det här?
Ok då är du den första någonsin som fått missbrukad kredit efter en missad betalning. Den gick alltså till inkasso med en gång? För där måste den hamna innan det är tal om anmärkning.

Ok då är du den första någonsin som fått missbrukad kredit efter en missad betalning. Den gick alltså till inkasso med en gång? För där måste den hamna innan det är tal om anmärkning.

nej jag missade att betala, fick påminnelse som gick till inkasso, betalade inte den i tid och därmed anmärkningen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp