Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

har haft skuldsanering snart 1 år - Fråga vad ni vill veta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har flera som är så, en gissning är att merparten kommer dö skuldsatta. En andra skuldsanering skulle inte göra någon större nytta annat än att borgenärerna får förluster typ, det skulle ganska snart finnas behov för en tredje sanering..
Tredje?
Inte för att märka ord.

Jag förstår inte att det sticker folk i ögonen för att någon (vem som helst)har det bra trots skuldsanering. På vilket sätt blir det lättare för mig själv om någon har det dåligt, vad tjänar jag på om folk är i en ännu värre situation.?Avundsjuka eller???

Jag vet inte. Fråga inte mig. Fråga den personen som tyckte attityden från @MRR var fel.

Lite nyfiken på dina påstådda 720000:- plus som du skrev om efter diverse spelvinster, hur har det gått med det?

Påstådda? Vill du se ett kontoutdrag eller ska vi käfta vidare du och jag, din spydiga jävel?!

Jag har ingenting att bevisa för dig överhuvudtaget. Det bara retar dig och många andra att er lön räcker inte till mina tandpetare ens.

Sedan att folk garvar åt ditt svar är bara ytterligare ett tecken på att jag inte behöver bevisa ett jota för någon.

Du kan skicka ett PM till mig om du vill, du är välkommen. Så kan jag redovisa alla mina vinster för dig istället för att du inför öppen ridå gör mig till åtlöje för alla andra här inne. Du har inte en aning om min och min fru´s ekonomi. Istället sitter du spyr en jävla massa galla och söker konflikt med mig. Ge dig!

Påstådda? Vill du se ett kontoutdrag eller ska vi käfta vidare du och jag, din spydiga jävel?!

Jag har ingenting att bevisa för dig överhuvudtaget. Det bara retar dig och många andra att er lön räcker inte till mina tandpetare ens.

Sedan att folk garvar åt ditt svar är bara ytterligare ett tecken på att jag inte behöver bevisa ett jota för någon.

Du kan skicka ett PM till mig om du vill, du är välkommen. Så kan jag redovisa alla mina vinster för dig istället för att du inför öppen ridå gör mig till åtlöje för alla andra här inne. Du har inte en aning om min och min fru´s ekonomi. Istället sitter du spyr en jävla massa galla och söker konflikt med mig. Ge dig!
Tagga ner lite.

Min lön räcker till några fler tandpetare än din skulle jag vilja påstå!
Som de flesta här i forumet har jag varit långt ner i skiten.
Jag speglar bara dina tidigare påstådda inlägg.

Efter min skuldsanering var den första miljonen jättesvår, den andra ännu svårare, inte nått ditt än.

Hoppas du och hela familjen Kaffesump får en fin skuldsanering och en vettig framtid!

Min lön räcker till några fler tandpetare än din skulle jag vilja påstå!
Som de flesta här i forumet har jag varit långt ner i skiten.
Jag speglar bara dina tidigare påstådda inlägg.

Efter min skuldsanering var den första miljonen jättesvår, den andra ännu svårare, inte nått ditt än.

Hoppas du och hela familjen Kaffesump får en fin skuldsanering och en vettig framtid!

Jag har skickat dig ett PM. Se där istället.

Fast om du nu vunnit 700k, varför har du då inte betalat av den skiten som ligger och får dig att må dåligt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp