Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

har haft skuldsanering snart 1 år - Fråga vad ni vill veta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tror ni får ta spelsnacket i pm ändå för att inte riskera att någon triggas.

Därför jag frågade @MRR om vi ska ta samtalet i PM istället för att ta det här. När han börjar skriva så kan det trigga igång andra vilket kan sluta illa.

Tack för att du kom in med en påminnelse, Lasse.

Körde du poolspel (stryktipset, europatipset, topptipset och powerplay) eller betting på matcher? Dubbel, trippel, fyrling, sexling? Liveodds?

Tror @Lasseman syftade på det här inlägget och jag håller med honom för många kanske kämpar mot speldjävulen och det rejält, då kanske inte man ska behöva mötas utav den här typen utav detaljerade spelrelaterade inlägg.

Tror @Lasseman syftade på det här inlägget och jag håller med honom för många kanske kämpar mot speldjävulen och det rejält, då kanske inte man ska behöva mötas utav den här typen utav detaljerade spelrelaterade inlägg.
Detta är väl ett forum man pratar om just de..... men aja

Jag ansöker inte om omprövning. Då får jag skicka in x antal omprövningar varje månad.

Mina skulder har inte uppstått pga spel. Det är rena blancolån på över miljonen som har gått till konsumtion som resor, nöjen, materiella ting och kläder.
hur kommer det sig , förklara gärna mer ?

Hur många lån här inne kommer ifrån spel tror du.... 50-70%?!
Hur menar du? Att många lånar för att spela? Inga lån här kommer fr spel då man lånar från låneinstitut. Eller menar du att de som står bakom lånebolagen spelar med bolagets pengar och sen lånar ut vinsterna?

Tack för svar - men det jag har svårt att få ihop det är om du hade klarat av att betala av allt utan skuldsanering på 5 - 6 år ... hur landade man hos KFM att det var skäligt att ge dig skusan? Och det i kombination med din låga ålder?
Samt ... hur många år var du skuldsatt?

Du skrev tidigare att om du hade varit tvungen att sälja lgh för att få skusan då hade du avstått skusan. Och då hellre sålt bilen för att fixa dina skulder. Antar att det då är bilen som din mamma står som ägare på och som du skriver har ett värde på 50 000 kr. Jag har bara så svårt att få det hela att gå ihop ... för det verkar som om att du har ändå haft rätt goda möjligheter att betala av dina skulder utan skusan.
Någon kommentar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp