Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har blivit erbjuden samlingslån - med usla förutsättningar

Min erfarenhet är att det som krävs ser du, ingen tjatar typ om kreditz i efterhand, isf skulle det stått så från början
Så är inte fallet. Om vi kollar Collector så stod det ingenting men efter det ville dom dom ha arbetsgivarintyg, lönespec och även kreditz osv.

Facit är skit.. välj inte dem då dom kommer att vilja använda kreditz och verkar skita i inkomsten. Jag fick verifiera min inkomst vilket var mer än vad jag skrivit i Lendo men dem neka. Jag har inga inkasso eller något sånt. Collector har kreditz efter man gått vidare samt dom flesta
Varför nekade Facit till slut?

Facit är skit.. välj inte dem då dom kommer att vilja använda kreditz och verkar skita i inkomsten. Jag fick verifiera min inkomst vilket var mer än vad jag skrivit i Lendo men dem neka. Jag har inga inkasso eller något sånt. Collector har kreditz efter man gått vidare samt dom flesta
Fick du verifiera direkt efter att du tog erbjudandet?

Precis som övriga då. Dock för man betala en hundring mer i månaden och 2 år extra innan skulden är löst.
Okej, jag har inte haft ICA-banken innan men en anhörig som var jättenöjd och lånet blev billigare ju längre tid som gick.

Bilagor

• IMG_6640.jpeg
    IMG_6640.jpeg
    177.8 KB · Visningar: 263
Facit så skickade dom en länk efter att jag accepterat men lika bra att dom ej godkände då Collector godkände högre belopp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp