- Meddelanden
- 390
- Mottagna reaktioner
- 111
- Poäng
- 307
YesHar du sökt nyligen?
YesHar du sökt nyligen?
Så är inte fallet. Om vi kollar Collector så stod det ingenting men efter det ville dom dom ha arbetsgivarintyg, lönespec och även kreditz osv.Min erfarenhet är att det som krävs ser du, ingen tjatar typ om kreditz i efterhand, isf skulle det stått så från början
Varför nekade Facit till slut?Facit är skit.. välj inte dem då dom kommer att vilja använda kreditz och verkar skita i inkomsten. Jag fick verifiera min inkomst vilket var mer än vad jag skrivit i Lendo men dem neka. Jag har inga inkasso eller något sånt. Collector har kreditz efter man gått vidare samt dom flesta
Fick du verifiera direkt efter att du tog erbjudandet?Facit är skit.. välj inte dem då dom kommer att vilja använda kreditz och verkar skita i inkomsten. Jag fick verifiera min inkomst vilket var mer än vad jag skrivit i Lendo men dem neka. Jag har inga inkasso eller något sånt. Collector har kreditz efter man gått vidare samt dom flesta
Precis som övriga då. Dock för man betala en hundring mer i månaden och 2 år extra innan skulden är löst.Sa Jag hade valt ICA-banken då lånekostnaden minskar med skulden.
Okej, jag har inte haft ICA-banken innan men en anhörig som var jättenöjd och lånet blev billigare ju längre tid som gick.Precis som övriga då. Dock för man betala en hundring mer i månaden och 2 år extra innan skulden är löst.
Direkt när jag tog erbjudandet så fick jag ett sms att dem ville ha kompletteringar fast det inte stod något om det på Lendo.Fick du verifiera direkt efter att du tog erbjudandet?