Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Det stannar vid "skapar ansökan" och inget snurrar eller verkar jobba, var det samma problem för fler?

Testa annan webbläsare och inget adblock osv.

Testa annan webbläsare och inget adblock osv.
Funkar inte Chrome? Jag har inte möjlighet att köra annan webbläsare just nu dock så får testa sen isf.

Men då borde det inte ha blivit nån ansökan ännu heller misstänker jag?

Jag lånade 4000:- och fick det utbetalt i november men denna månad så betalade jag in de 4000+ränta för ca 4-5 dagar sedan. Det har ännu inte blivit registrerat och räntan växer fortfarande på lånet.

Jag lånade 4000:- och fick det utbetalt i november men denna månad så betalade jag in de 4000+ränta för ca 4-5 dagar sedan. Det har ännu inte blivit registrerat och räntan växer fortfarande på lånet.
Det kan kanske bero på alla röda dagar som varit. Kontakta dom nästa vecka om det fortfarande inte blivit registrerat :)

Hejsan
Tänkte fråga om det finns någon snäll själ som kan tänka sig låna ut 200 kr till mig till slutet mot Januari månad
I utbyta får man mitt körkort som bevis så man ej tror jag försöker lura dem.
Jag swishar självklart tillbaka den 27 när jag får lön
Det har ni mitt ord på. Om det finns någon så skriv här eller på PM så kan vi hålla kontakten där
Ni bestämmer
Tacksam för all hjälp jag kan få.

Du ska alltså klara dig tre veckor på 200 kronor? Tror du kommer få svårt att få napp här.

Hejsan
Tänkte fråga om det finns någon snäll själ som kan tänka sig låna ut 200 kr till mig till slutet mot Januari månad
I utbyta får man mitt körkort som bevis så man ej tror jag försöker lura dem.
Jag swishar självklart tillbaka den 27 när jag får lön
Det har ni mitt ord på. Om det finns någon så skriv här eller på PM så kan vi hålla kontakten där
Ni bestämmer
Tacksam för all hjälp jag kan få.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp