Hur lyckades du göra en ny ansökan? Jag är spärrad i 3 månader mot nya ansökningar när jag blev nekadJag har ansökt 3 gånger och fått avslag alla gånger. Har inga betalningsanmärkningar men ganska låg inkomst pga av studier (230.000). Skickade Mail och frågade varför ja fick avslag och fick till svar att det kan bero på att jag skrivit högt på kostnader för boende och övriga lån. ( skrev 3000kr boende och 2500kr på övriga lån).
testade att göra en ny ansökan där jag minskade övriga lån till 1500kr och fick då beviljat 4000kr.
bara ett tips ifall flera fått avslag där det står att man har för höga kostnader.
Ingen aning, jag blev aldrig spärrad när jag blev nekad. skicka ett Mail till dom och fråga varför du blir spärrad när andra inte blir det.H
Hur lyckades du göra en ny ansökan? Jag är spärrad i 3 månader mot nya ansökningar när jag blev nekad
Men det är väl självklart att man måste. Om nån felaktigt sätter in 70 miljoner på ditt konto, tror du att det är dina då?Ni som fick dubbelt, har någon inte betalat tillbaka? Är man skyldig till det?
Vad är "budgetkalkylen på hallå konsument"? Står som krav att man genomför för att uppfylla kriterierna.
NejRinger de upp en? Vill inte få samtal :0