- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Efter många års helvete me ekonomin fick jag till Slut ett samlings lån o de värsta försvann. Nu har jag bara några skit grejer kvar o betala på...sms lån. De som hände nu va att jag paja min axel o blev sjukskriven 2 månader o fick bara en snutt pengar av försäkrings kassan o de räckte endast till hyra o mat på bordet så halkade efter me sms lånen..annars skulle allt de va bort betalt nu..ja mår så dåligt över detta o vet inte hur ja ska lösa de här...får inte låna nå mer har redan försökt så nu funderar ja på hur ja ska reda ut o prioritera de här:
4500kr hos nät lån som ska va betalt nu.
2500kr hos 38an kredit som oxå ska va betalt nu.
Halkat efter med en månads betalning på frogtal på 1200kr som skulle va betald nu sista mars.
o sen monetti månads betalning 1300kr som skulle va betald nu sista mars.
Hur ska ja lösa detta...och vilket bolag e snabbast o skicka till kronofogden!?
funderar på om man kan få avbetalnings plan hos nätlån o 38an kredit på två gånger men vet inte hur dom är o ha o göra med?
Mitt frogtail lån o monetti lån..nu 27e april kommer ja kuna betala för mars månaden men e livrädd dom ska skicka hela beloppet vidare...har 5 tusen kvar på monetti och 4 tusen kvar på frogtail.
tips o hjälp hur ja ska göra???
4500kr hos nät lån som ska va betalt nu.
2500kr hos 38an kredit som oxå ska va betalt nu.
Halkat efter med en månads betalning på frogtal på 1200kr som skulle va betald nu sista mars.
o sen monetti månads betalning 1300kr som skulle va betald nu sista mars.
Hur ska ja lösa detta...och vilket bolag e snabbast o skicka till kronofogden!?
funderar på om man kan få avbetalnings plan hos nätlån o 38an kredit på två gånger men vet inte hur dom är o ha o göra med?
Mitt frogtail lån o monetti lån..nu 27e april kommer ja kuna betala för mars månaden men e livrädd dom ska skicka hela beloppet vidare...har 5 tusen kvar på monetti och 4 tusen kvar på frogtail.
tips o hjälp hur ja ska göra???