Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hamnat efter med några sms lån,vilka ska ja prioritera först?:(

Efter många års helvete me ekonomin fick jag till Slut ett samlings lån o de värsta försvann. Nu har jag bara några skit grejer kvar o betala på...sms lån. De som hände nu va att jag paja min axel o blev sjukskriven 2 månader o fick bara en snutt pengar av försäkrings kassan o de räckte endast till hyra o mat på bordet så halkade efter me sms lånen..annars skulle allt de va bort betalt nu..ja mår så dåligt över detta o vet inte hur ja ska lösa de här...får inte låna nå mer har redan försökt så nu funderar ja på hur ja ska reda ut o prioritera de här:

4500kr hos nät lån som ska va betalt nu.
2500kr hos 38an kredit som oxå ska va betalt nu.

Halkat efter med en månads betalning på frogtal på 1200kr som skulle va betald nu sista mars.

o sen monetti månads betalning 1300kr som skulle va betald nu sista mars.

Hur ska ja lösa detta...och vilket bolag e snabbast o skicka till kronofogden!?:( funderar på om man kan få avbetalnings plan hos nätlån o 38an kredit på två gånger men vet inte hur dom är o ha o göra med?:(

Mitt frogtail lån o monetti lån..nu 27e april kommer ja kuna betala för mars månaden men e livrädd dom ska skicka hela beloppet vidare...har 5 tusen kvar på monetti och 4 tusen kvar på frogtail.

tips o hjälp hur ja ska göra???:(

Hej, brukar inte vara några problem att få avbetalningsplan på 38 an o nätlån. Jag har haft där på 500 per månad som jag önskade. Maila o föreslå vad du vill betala. På monetti fick jag avbetalningsplan på 6 ggr. Dröjde ett par missade inbetalningar innan det gick till inkasso.

Mvh Nisse

Nätlån och 38:an hade jag aldrig problem med, att få avbetalningsplan till belopp jag klarade av.Hade också avbetalningsplan hos Folkia/Monetti på deras kvartalslån också hos dem till rimliga belopp Ta kontakt med dem på en gång så ska du se att allt ordnar sig till det bästa. Hoppas att axeln är bra nu så du kan jobba igen.

38:an och nätlån deras inkasso är bra att ha och göra med. Jag hade på 300 i månaden hos dom, inga problem att betaa dubbelt en månad om man får det knappert bara man hör av sig.

Tack för era svar,de känns så mkt bättre om ni nu har rätt i de ni säger att 38an kredit o nätlån e lätta o få avbetalningsplan på... hoppas verkligen de..skulle kunna betala typ 500 kr på dom denna månad o sen betalar ja in resten nästa månad så man blir av me skiten

Tack för era svar,de känns så mkt bättre om ni nu har rätt i de ni säger att 38an kredit o nätlån e lätta o få avbetalningsplan på... hoppas verkligen de..skulle kunna betala typ 500 kr på dom denna månad o sen betalar ja in resten nästa månad så man blir av me skiten
Jag har alltid fått avbetala hos 38:an och nätlån, axcept, 247credit med 500 el 600 i månaden. Och dumt nog kunde jag låna ditekt efter avbetalningsplanen.

Oj de låter positivt att man kan få avbetalnings plan av dom nu när flera säger de.. Men efter ja betalat bort dom här två sms lånen o sen monetti o frogtail så ska jag spärra mej från alla dessa sidor...ush för sms lån o deras skyhöga räntor:( de e för lätt för o låna o lätt o hamna i skitiiiten....men svårt o ta sig därifrån :(

Har mailat 38an kredit nu och nätlån o frågat och jag får skjuta fram betalningen en månad... elr betala en liten summa nu o resten sista maj. Får se va dom säger :(

Ang frogtail så kommer ja kunna betala allt förhoppningsvis. Monetti mailade jag nu ikväll o frågade om jag fick skjuta fram en månad elr nå:( håller verkligen tummarna för en lösning :(

Fick detta från monetti idag...mailade dom o bönade o bad o få betala beloppet sista maj men de vette tusan :(

Bilagor

• 20160420_164852.jpg
    20160420_164852.jpg
    2.2 MB · Visningar: 17
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp