Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Är fortfarande inte logiskt då flertal personer skrivit att dom gjort ansökning med förfrågningar mindre än 3 månader innan och klarat det. Men får vänta i 3 månader till då.
Står klart och tydligt bland annat att din leva på kalkyl måste ändå vara positivt även efter 9 inbetalningar. Låter ganska logiskt

Fick höja från 50 k till 100k idag trots 7 ff senaste 3 månaderna så den stämmer inte för alla. Haft 50k i 3 månader nu

Fick höja från 50 k till 100k idag trots 7 ff senaste 3 månaderna så den stämmer inte för alla. Haft 50k i 3 månader nu
Det jag säger. Ändå så skriver alla emot mig och säger man inte får ha nån förfrågning på 3 månad, vilket då INTE stämmer.

Kolla screen från tidigare inlägg kanske? Din leva på kalkyl för väl inte ihop . Tycker inte det låter alls konstigt att de begär det även efter 9 dragningar.
Och vadå leva på kalkyl går inte ihop? Jag har 13k kvar varje månad efter ja betalat hyra och mina räkningar/lån så jo då ja klarar mig allt men fick upp på fairlo sidan idag att ja kunde uttöka därför ja ville prova.

Det jag säger. Ändå så skriver alla emot mig och säger man inte får ha nån förfrågning på 3 månad, vilket då INTE stämmer.
Har du for upp den där gröna levla knappen som lojalkund? Tack vare det som jag blev godkänd. Utan den har det blivit avslag för mig.

Och vadå leva på kalkyl går inte ihop? Jag har 13k kvar varje månad efter ja betalat hyra och mina räkningar/lån så jo då ja klarar mig allt men fick upp på fairlo sidan idag att ja kunde uttöka därför ja ville prova.
Ja haha ok du har 13k kvar men ändå behöver du fairlo med ocker rätta och är förbannad och skriver 10 tals inlägg här på ett låneforum. Vi säger så

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp