T
Tjenaremannen
Gäst
Poäng: 0
Är inte förbannad? Jag sökte kontokredit på Nordea istället och blev godkänd eftersom de är via UC där. Fairlo är grymma 

Japp har fått upp den med..Har du for upp den där gröna levla knappen som lojalkund? Tack vare det som jag blev godkänd. Utan den har det blivit avslag för mig.
Hur ser den ut? Om någon kan printscreenaJapp har fått upp den med..

Haha ja de va inte så smart av mig. tack så mycket kompisJa va bra! Kanske dåligt val då att försöka med fairlo och dessutom betala ränta till de i 9 månader. Grattis till kontokrediten iaf![]()
Är en grön liten ruta och så står det ” Du kan nu ansöka om att Levla din kredit ” under ditt skuldsaldo på Fairlos hemsidaHur ser den ut? Om någon kan printscreena![]()
Vad sega de är idag med att registrera nattens autogirodragning![]()
Ja men när hade du senaste upplysningen från bisnode då? Hade du din sista för 3 månader sen? Bara undrar av nyfikenhet eftersom ja inte fick detFick höja från 50 k till 100k idag trots 7 ff senaste 3 månaderna så den stämmer inte för alla. Haft 50k i 3 månader nu
Men den ska inte ha någon betydelse. Bara för man får den gröna rutan under så kommer man ju inte automatiskt få de godkänt. Nu ska jag sluta spamma här men blev förvånad över att ja inte fick de beviljat ha de gott!Hur ser den ut? Om någon kan printscreena![]()