Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Pratade med kundtjänst att prova höja om 2 dagar men känns som det borde gå i eftermiddag när betalningen är registrerad..
Jag skrev också till kundtjänst och sa att jag hade erbjudande om höjning men att jag antog att jag behöver vänta tills betalningen registrerats och han sa "ja de behöver du göra och vänta gärna en extra dag till". Men de var inget "tvång", men kanske är onödigt o dra på sig en bisnode i onödan ?!

Jag skrev också till kundtjänst och sa att jag hade erbjudande om höjning men att jag antog att jag behöver vänta tills betalningen registrerats och han sa "ja de behöver du göra och vänta gärna en extra dag till". Men de var inget "tvång", men kanske är onödigt o dra på sig en bisnode i onödan ?!

Som jag har skrivit tidigare i tråden så har jag gått igenom detta med kundtjänsten ett flertal gånger för att jag inte har velat dra på mig onödiga förfrågningar.

Om dom inatt har gjort en dragning på dig så står betalningen nu som ”Pågående” om du kollar dina sidor på Fairlo.

När du loggat in och det under status på månadens betalningen står ”Pågende” så måste man först och främst vänta tills status ändras till ”Betald” Efter att status har ändrats till ”Betald” så MÅSTE man vänta minst 24 timmar för att fairlo-scoren skall ha hunnit att registreras i systemet.

Så gör inga förhastade chansningar på att höja innan minst 24 timmar har gått från det att statusen på betalningen ändrats till ”Betald” Vänta helst 48 timmar för att vara säker på att betalningen registerats.

Har alla fått sina autogiro betalningar igenom?. Jag väntar ännu på att dem ska dra.

Om jag gör uttag efter 2 betalningar? Nollas dom då så jag inte kan höja efter 3e?

Nu har jag fått mitt Mail om lyckad dragning! Avvaktar dock till i morgon eller onsdag för ev höjning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp