Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Någon som vet om man måste vänta ytterligare 3 inbetalningar för att få 2a höjningen, eller går det steget snabbare?
Vad jag har läst mig till här så verkar det vara olika, vissa har fått redan efter 1-2:a inbetalningen och andra behöver vänta 3..

Chattade med Fairlos kundtjänst igår. Allt verkar gå enligt plan vad gäller att utökad lånebeloppet till 100K. Målet är fortfarande att införa 100K innan sommaren. För oss som redan är beviljade 50K kommer det enligt Fairlo antingen bli en lånestege från 50-75-100K eller att man kommer kunna låna från 50-100K på en gång. Detta är inte helt klart än.

De sa att man går steg för steg även om jag verkligen hade hoppats på en högre höjning..

de har dragit 2 st från senaste höjningen nu, tror ni jag kan prova höjning nummer 3 till 40000 nu eller ska jag vänta ännu en månad?

Pratade med kundtjänst att prova höja om 2 dagar men känns som det borde gå i eftermiddag när betalningen är registrerad..

Vad tror ni chanserna är att höja till 30 000 från 20 000 efter det gjorts 2 dragningar?
Kundtjänst var inne på att det skulle vara 3st. Men kanske går efter 2?

Vad tror ni chanserna är att höja till 30 000 från 20 000 efter det gjorts 2 dragningar?
Kundtjänst var inne på att det skulle vara 3st. Men kanske går efter 2?

Testa vetja. Ingen vet riktigt säkert, då det beror på din fairlo-score.

Kan man se sitt fairlo score någonstans eller kan kundtjänst berätta om det är bra eller dåligt?

Om jag gör uttag efter 2 betalningar? Nollas dom då så jag inte kan höja efter 3e?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp