- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Jag har fått höjning efter 2 månader?? Samt andra på forumet. Samt en polare till migHur vet du det ?![]()
Jag har fått höjning efter 2 månader?? Samt andra på forumet. Samt en polare till migHur vet du det ?![]()
Man får tyvärr chansa! Är det inte bråttom så vänta är mitt tipsSer man på nåt sätt inne på sin profil att man har möjlighet att höja sin kredit? Eller måste man bara chansa och hoppas på det bästa? Allt jag ser är en knapp med ”starta ansökan om höjning” men har å andra sidan bara betalt i 2 månader nu. Tror jag avvaktar en tredje dragning hur som, känns dumt å dra på sig en bisnode i onödan om det inte går.
Som jag förstått det tas ingen ny kreditförfrågan ut vid ansökan om höja utan baseras på historik mot Fairlo.Ser man på nåt sätt inne på sin profil att man har möjlighet att höja sin kredit? Eller måste man bara chansa och hoppas på det bästa? Allt jag ser är en knapp med ”starta ansökan om höjning” men har å andra sidan bara betalt i 2 månader nu. Tror jag avvaktar en tredje dragning hur som, känns dumt å dra på sig en bisnode i onödan om det inte går.
Hur många inbetalningar sen senaste höjning?
Det tas alltid en förfrågan hos dom. Däremot kollar de enbart sitt egna score för höjning samt ifall man fått anmärkning osv.Som jag förstått det tas ingen ny kreditförfrågan ut vid ansökan om höja utan baseras på historik mot Fairlo.