Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Pratade med Fairlos kundtjänst som har som ambition att kunna erbjuda 100K innan sommaren. Låter lovande!

Pratade med Fairlos kundtjänst som har som ambition att kunna erbjuda 100K innan sommaren. Låter lovande!
Konstigt att de sa till mig att de inte kunde säga nåt alls om de en skulle höja när jag var i kontakt med dem för ett tag sen. Att de svarar olika beroende på vem som frågar
Men det låter ju toppen om de höjer :)

Håller med om att det är märkligt.

Konstigt att de sa till mig att de inte kunde säga nåt alls om de en skulle höja när jag var i kontakt med dem för ett tag sen. Att de svarar olika beroende på vem som frågar

Samma här. Dom sa att deras ambition är att höja till 100.000kr detta år men inget som dom kan lova.

Får man mejl eller annan typ av avisering om man har möjlighet till en höjning?

Har använt dom ett tag nu, känns seriösa och bra.

Haha, vi är många som väntar. Jämförelsen med Fairlo tycker jag dock är orättvis. Fairlo har hela tiden varit konsekventa, det har inte Divide som började med creditsafe, gick över till Bisnode och fortfarande inte öppnat sin verksamhet för allmänheten. Divide var en ambition som inte höll.

Japp, och Devides plan var 250.000 och creditsafe. Jag väntar fortfarande på den dagen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp