- Meddelanden
- 2 750
- Mottagna reaktioner
- 1 234
- Poäng
- 927
Pratade med Fairlos kundtjänst som har som ambition att kunna erbjuda 100K innan sommaren. Låter lovande!
Pratade med Fairlos kundtjänst som har som ambition att kunna erbjuda 100K innan sommaren. Låter lovande!
Konstigt att de sa till mig att de inte kunde säga nåt alls om de en skulle höja när jag var i kontakt med dem för ett tag sen. Att de svarar olika beroende på vem som frågarPratade med Fairlos kundtjänst som har som ambition att kunna erbjuda 100K innan sommaren. Låter lovande!

Konstigt att de sa till mig att de inte kunde säga nåt alls om de en skulle höja när jag var i kontakt med dem för ett tag sen. Att de svarar olika beroende på vem som frågar
Men det låter ju toppen om de höjer![]()
Konstigt att de sa till mig att de inte kunde säga nåt alls om de en skulle höja när jag var i kontakt med dem för ett tag sen. Att de svarar olika beroende på vem som frågar
Men det låter ju toppen om de höjer![]()
Då ska man vara tyst tycker jagSamma här. Dom sa att deras ambition är att höja till 100.000kr detta år men inget som dom kan lova.
Japp, och Devides plan var 250.000 och creditsafe. Jag väntar fortfarande på den dagen!