Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Fairlo är bäst på marknaden just nu! Dessutom otroligt trevlig och sympatisk kundtjänst.

Detta måste vara det bästa lånet som jag har sett på länge.

Har ny lyckats få upp min kredit från 5 000 till 10 000 och nu 30 000.

Med en rimlig månadskostnad!

Önskar att fler aktörer kunde agera på samma sätt..

Fairlo är bäst på marknaden just nu! Dessutom otroligt trevlig och sympatisk kundtjänst.
Absolut. Fairo är riktigt bra. Och jättebra kundtjänst. Men jag saknar fortfarande funktion så att man ser vad man har för poäng hos dem. Hade underlättat väldigt mycket. Så att man slipper dra på sig onödiga förfrågningar.

Detta måste vara det bästa lånet som jag har sett på länge.

Har ny lyckats få upp min kredit från 5 000 till 10 000 och nu 30 000.

Med en rimlig månadskostnad!

Önskar att fler aktörer kunde agera på samma sätt..
Hur många inbetalningar sen senaste höjning?

Jag fick precis 5000kr beviljat från dom för första gången nånsin sökt säkert 10 ggr på 2 år . Men undrar om man kan höja direkt till 10000? Det finns en funktion där det står utöka lånet ju ?

Jag fick precis 5000kr beviljat från dom för första gången nånsin sökt säkert 10 ggr på 2 år . Men undrar om man kan höja direkt till 10000? Det finns en funktion där det står utöka lånet ju ?
Tror du hade fått 10.000 beviljat från början då.

Ja jag provade nu och kunde inte höja mer stod återkom om nån månad

Chattade precis med kundtjänst som sa att man måste ha gjort 3 inbetalningar innan man kan ansöka om höjning.

Ok tack ändå glad . För första gången har jag fått lån av dom och fått in foten hos dom så då går det säkert att höja vid annat till fälle

Kan tillägga att man måste ha betalat in 3 gånger med lyckad dragning på autogiro. Om de inte kan dra på autogiro och man måste betala påminnelse faktura eller inkasso startas dessa ”återbetalningar” om. Då börjar de räkna om från 1 från nästa lyckad dragning.

Exempel :
Gjort 2 återbetalningar via autogiro, säg januari och februari.
I mars kunde de inte dra autogiro och jag får påminnelse faktura. Betalar fakturan manuellt och då hamnar mina återbetalningar på 0.
Nästa lyckad dragning blir i april och då har dessa 3 dragningar startat om och jag är på nummer 1 igen. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp