Råkade visst kommentera utan vara inloggadeNär fick du mailet? Har inte fått nåt sånt mail. Eller var de du som mailade dem och frågade?![]()
Råkade visst kommentera utan vara inloggadeNär fick du mailet? Har inte fått nåt sånt mail. Eller var de du som mailade dem och frågade?![]()
Råkade visst kommentera utan vara inloggade
Ahh okFick mailet förra veckan om att jag var välkommen tillbaka som gammal kund (hade inte haft Fairlo på flera månader) och stod även då i mailet att de snart lanserar 100K, dock ingen mer info.
Tror @Streetspirit78 hade pratat med dom på mail och de sa inom det här kvartalet och förhoppningsvis(?) fortfarande endast Bisnode.

Fick mailet förra veckan om att jag var välkommen tillbaka som gammal kund (hade inte haft Fairlo på flera månader) och stod även då i mailet att de snart lanserar 100K, dock ingen mer info.
Tror @Streetspirit78 hade pratat med dom på mail och de sa inom det här kvartalet och förhoppningsvis(?) fortfarande endast Bisnode.
Frågade Fairlo i chatten idag om ifall de ska höja och när, men detta svarade de då:
"Detta är inget som vi kan erbjuda nu eller som vi vet ett datum för men Fairlo utvecklas ständigt så det är fullt möjligt att det kan komma att ske framåt"
Lite udda då att de sagt de till vissa, men inte säger det till andra att de ska höja...-_-
Fast varför skriva i mail till tidigare kunder att de har planer på det då?Det är väl ingen som fått ett definitivt svar ATT de ska höja? Till mig har de sagt att det är planen och målsättningen men det är inte samma sak som att det är spikat.

Är det inte en väldigt stor skillnad på att planera en sak och i själva verket genomföra den? Sånt här går inte över en dag. Ett sånt svar kan lika gärna innebära att man använder hela 2021 till att utvärdera och sedan sätter den i plan 2022.Fast varför skriva i mail till tidigare kunder att de har planer på det då?
jaja, det återstår väl att se om och när i så fall![]()
Visst är det så, men någon hade tidigare skrivit att Fairlo sagt att målet var att göra det detta kvartal, så därför jag undrade om de var på g. =)Är det inte en väldigt stor skillnad på att planera en sak och i själva verket genomföra den? Sånt här går inte över en dag. Ett sånt svar kan lika gärna innebära att man använder hela 2021 till att utvärdera och sedan sätter den i plan 2022.