Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Råkade visst kommentera utan vara inloggade

Fick mailet förra veckan om att jag var välkommen tillbaka som gammal kund (hade inte haft Fairlo på flera månader) och stod även då i mailet att de snart lanserar 100K, dock ingen mer info.

Tror @Streetspirit78 hade pratat med dom på mail och de sa inom det här kvartalet och förhoppningsvis(?) fortfarande endast Bisnode.

Fick mailet förra veckan om att jag var välkommen tillbaka som gammal kund (hade inte haft Fairlo på flera månader) och stod även då i mailet att de snart lanserar 100K, dock ingen mer info.

Tror @Streetspirit78 hade pratat med dom på mail och de sa inom det här kvartalet och förhoppningsvis(?) fortfarande endast Bisnode.
Ahh ok :)
Hoppas de kan höja o bara kör på deras fairlo-score och tar bisnode bara för kolla att man har inkomster/inga anmärkningar
Hade definitivt behövt höja hos dem

Stämmer. Pratade med dem. ”Snart” är en definitionsfråga men det låter positivt i mina öron och kanske tidigare än beräknat :)

Frågade Fairlo i chatten idag om ifall de ska höja och när, men detta svarade de då:
"Detta är inget som vi kan erbjuda nu eller som vi vet ett datum för men Fairlo utvecklas ständigt så det är fullt möjligt att det kan komma att ske framåt"

Lite udda då att de sagt de till vissa, men inte säger det till andra att de ska höja...-_-

Det är väl ingen som fått ett definitivt svar ATT de ska höja? Till mig har de sagt att det är planen och målsättningen men det är inte samma sak som att det är spikat.

Frågade Fairlo i chatten idag om ifall de ska höja och när, men detta svarade de då:
"Detta är inget som vi kan erbjuda nu eller som vi vet ett datum för men Fairlo utvecklas ständigt så det är fullt möjligt att det kan komma att ske framåt"

Lite udda då att de sagt de till vissa, men inte säger det till andra att de ska höja...-_-

Det är väl ingen som fått ett definitivt svar ATT de ska höja? Till mig har de sagt att det är planen och målsättningen men det är inte samma sak som att det är spikat.
Fast varför skriva i mail till tidigare kunder att de har planer på det då?
jaja, det återstår väl att se om och när i så fall :)

Fast varför skriva i mail till tidigare kunder att de har planer på det då?
jaja, det återstår väl att se om och när i så fall :)
Är det inte en väldigt stor skillnad på att planera en sak och i själva verket genomföra den? Sånt här går inte över en dag. Ett sånt svar kan lika gärna innebära att man använder hela 2021 till att utvärdera och sedan sätter den i plan 2022.

Är det inte en väldigt stor skillnad på att planera en sak och i själva verket genomföra den? Sånt här går inte över en dag. Ett sånt svar kan lika gärna innebära att man använder hela 2021 till att utvärdera och sedan sätter den i plan 2022.
Visst är det så, men någon hade tidigare skrivit att Fairlo sagt att målet var att göra det detta kvartal, så därför jag undrade om de var på g. =)

"Sedan vi pratade senast har det hänt en hel del hos oss på Fairlo. Bland annat har vi lanserat en smidig digital kredit och lanserat Levla--vårt sätt att ge våra användare möjligheten att förbättra sin kreditvärdighet med oss. Dessutom lanserar vi inom kort kreditbelopp upp till 100 000 kr."

Detta fick jag i mitt reklam maili slutet av Januari, vi får väl helt enkelt vänta och se.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp