Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har anyfin kod om någon vill ha. Bara skicka ett mess

Ang. rockerkoder:

Noterade när jag läste villkoren för värvande följande:
**Din vän måste ha uppfyllt villkoren för Cashback:
1. Aktiverat ett Rockerpaket och beställ ett virtuellt, fysiskt eller biometriskt Rockerkort. 2.
Genomfört 3 köp med Rockerkortet.
3. Öppnat ett sparkonto genom Rocker.
4. Gjort en koppling via Connect.

Fastnade på "Din vän måste ha uppfyllt villkoren för cashback".

För att få Cashback måste man bjuda in folk enligt (https://assets.ctfassets.net/sx0jzl...f1018f/Allma__nna_villkor_Rocker_Cashback.pdf).
Och enligt ovan villkor så måste även den man bjudit in uppfyllt villkoren för cashback. Vilket betyder att den man bjudit in måste värvat en person som i sin tur uppfyllt villkoren för cashback.

Antingen skriver dom fel, för det är ju helt omöjligt att uppnå.

Eller tänker jag fel?
Någon som har huvudet på skaft?

Vad är era erfarenheter av Anyfin? Alla mina vänner som är nya har inte fått använda min kod (dvs varken de eller jag har fått 100kr). Har tom suttit bredbid och sedan chattat med kundtjänst. Ingenting händer. Lovas att det skall funka och att det är rapporterat, men ingen feedback alls. Nu har tom min sparhack slutat fungera. Hade 18kr som hade kommit in för-förra veckan som försvunnit :thinking: och 28kr förra veckan, men niks. Sparhacken har slutat fungera.
Kollat igen nu och spar hacket fortsätter fungera hos mig, dvs avrunda upp grejen

Hoppas det inte sticker allt för mycket i ögonen på någon men vad gör man inte för att få mat på bordet. Nån som inte har konto hos Rocker och vill få 500 kr gratis till helgen? Skriv till mig så ska jag ge er en länk och hjälpa er om ni har några frågor. Efter ni gjort ett konto kan ni bjuda in familjemedlemar själva och få 250 kr för varje person ni värvar.. Allt är helt grattis! Ha det gott!

Nån som har tips om nått billigt man kan köpa för kortet online för det går väl trots att man har elektroniskt kort? Så man kan göra 3 snabba billiga köp utan att besöka en fysisk butik

Nån som har tips om nått billigt man kan köpa för kortet online för det går väl trots att man har elektroniskt kort? Så man kan göra 3 snabba billiga köp utan att besöka en fysisk butik
Japp, det går fint. I appen ser du visakort numret, utgångsdatumet och tresiffriga koden. Kommer inte på något billigt att köpa, ska ju vara utan frakt också.. Kanske ladda på nåt som du använder, tex busskort eller kontantkort mobilen

Köpa Alvedon på apotea?

Har inte testat själv än, men köp spel på telefonen?

Har rockerlänk för 500 Kronor samt Anyfin kod där man får 100 kronor direkt om någon vill ha!

Släng iväg ett pm!

Klicka på mitt namn -> Starta konversation!

Allt gott!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp