Kollat igen nu och spar hacket fortsätter fungera hos mig, dvs avrunda upp grejenVad är era erfarenheter av Anyfin? Alla mina vänner som är nya har inte fått använda min kod (dvs varken de eller jag har fått 100kr). Har tom suttit bredbid och sedan chattat med kundtjänst. Ingenting händer. Lovas att det skall funka och att det är rapporterat, men ingen feedback alls. Nu har tom min sparhack slutat fungera. Hade 18kr som hade kommit in för-förra veckan som försvunnitoch 28kr förra veckan, men niks. Sparhacken har slutat fungera.
Funkar fortfarande inte för mig. Har tröttnat och kommer att stänga kontot.Kollat igen nu och spar hacket fortsätter fungera hos mig, dvs avrunda upp grejen
Japp, det går fint. I appen ser du visakort numret, utgångsdatumet och tresiffriga koden. Kommer inte på något billigt att köpa, ska ju vara utan frakt också.. Kanske ladda på nåt som du använder, tex busskort eller kontantkort mobilenNån som har tips om nått billigt man kan köpa för kortet online för det går väl trots att man har elektroniskt kort? Så man kan göra 3 snabba billiga köp utan att besöka en fysisk butik
Köpa Alvedon på apotea?Nån som har tips om nått billigt man kan köpa för kortet online för det går väl trots att man har elektroniskt kort? Så man kan göra 3 snabba billiga köp utan att besöka en fysisk butik
Har inte testat själv än, men köp spel på telefonen?Nån som har tips om nått billigt man kan köpa för kortet online för det går väl trots att man har elektroniskt kort? Så man kan göra 3 snabba billiga köp utan att besöka en fysisk butik