Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur får jag bort autogiro i appen då?
Står de fortfarande att de ska sätta upp autogiro? Annars kan du klicka bort autogiro på vald sparhacks. Sen kan man ta bort autogiro på banken om de inte står i appen sen

Står de fortfarande att de ska sätta upp autogiro? Annars kan du klicka bort autogiro på vald sparhacks. Sen kan man ta bort autogiro på banken om de inte står i appen sen
Jag stängde av båda sparfunktionerna ist haha

Du kan välja hur du vill spara, går att stänga av när man har skapat sparkontot. Räntan låg på 0,80% nu
Okej jag förstår. Har 0.95% just nu så vill helst spara där då. Men ska kika på det

Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!
Okej intressant, bra sätt att spara helt klart, har dock högre ränta på ett annat ställe. Dras det från kortet? Eller bankkontot då?

Alltså kolla deras sparhacks. Tycker det är bra. Samma upplägg som Magdalena fr lyxfällan promotar just nu. Jag sparar genom att alla köp avrundas till närmaste 10kr och de små summorna åker direkt till sparkontot. Det blir kul att se vad det blir i månaden!
Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.

Hur funkar det? Är det inte en vanlig ekonomiapp?Jag vet jag hade en liknande setup hos Nordea men då debiterade dom bara en 10:a extra att det sattes över till sparkontot.

Tog dom 10 spänn för att göra överföringen?

Dessa 300 kr - kommer dom till min privata bank Nordea eller kommer dom att laddas på det här Anyfinkontot man har?

Dessa 300 kr - kommer dom till min privata bank Nordea eller kommer dom att laddas på det här Anyfinkontot man har?
Tror de kommer till Anyfinkontot först. Du ska själv sedan ta ut dem till din Nordea konto.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp