Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja men det här är min kompis som jag försökte värva.. nu har vi testat alls men icke sa nicke
Så du kan inte lägga in fler koder från andra om du redan fått en. Men andra som är nya kan använda din kod. Då får du och de 100kr.

Så du kan inte lägga in fler koder från andra om du redan fått en. Men andra som är nya kan använda din kod. Då får du och de 100kr.
Ja men det är precis det vi försöker med och det fungerar inte. Min kompis använder mitt nickname alltså och hon är ny. Jag har redan använt den uppdragmat och chammer

Ja men det är precis det vi försöker med och det fungerar inte. Min kompis använder mitt nickname alltså och hon är ny. Jag har redan använt den uppdragmat och chammer
Nickname? Anyfin skapar en kod som du kan skicka vidare. Och precis som jag skrev, du har redan en 100kr kod som du lagt in. Då kan man inte lägga in fler. Koden anyfin skapat för dig kan du dock skicka vidare och då får du automatiskt 100kr. när dina vänner lägger in det. Det syns nästan direkt.

tar alltså 3 dagar för pengarna komma sen 2 dagar ta ut? Så man lär se pengens i slutet på nästa vecka?

Nickname? Anyfin skapar en kod som du kan skicka vidare. Och precis som jag skrev, du har redan en 100kr kod som du lagt in. Då kan man inte lägga in fler. Koden anyfin skapat för dig kan du dock skicka vidare och då får du automatiskt 100kr. när dina vänner lägger in det. Det syns nästan direkt.
Men det är koden som anyfin skapat till mig som jag skickat vidare till en kompis och hon får upp felmeddelande ”du har redan använt denna typ av inbjudningskod”.. hon har bara använt den koden ”uppdragmat”

Så nu ger jag upp :)

Men det är koden som anyfin skapat till mig som jag skickat vidare till en kompis och hon får upp felmeddelande ”du har redan använt denna typ av inbjudningskod”.. hon har bara använt den koden ”uppdragmat”

Så nu ger jag upp :)

Det verkar som dom ändrat så man bara kan använda en kod totalt. En bekant registrerade sig och fick bara uppdragmat godkänd, fick felmeddelande när han provade min kod direkt efter

Det verkar som dom ändrat så man bara kan använda en kod totalt. En bekant registrerade sig och fick bara uppdragmat godkänd, fick felmeddelande när han provade min kod direkt efter
Anyfin insåg väl att hela lånforum började värva vänner :cool:

Anyfin meddeladd mig att kampanjen tog slut igår gällande att värva vänner..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp