Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia Inkasso

Jag googlade igår på Gothia Inkasso och hittade två sidor där jag skrev omdömen utifrån deras ageranden på senaste tiden. Om alla sitter i knä på varandra och klappar varandra om ryggen så torde det inte hjälpa, men tänkte ändå att jag skriver offentligt så får jag ur mig det än om det inte är till någon nytta. Den handläggare jag talar om heter Malin och är fruktansvärt arrogant och j*vlig rent ut sagt. Jag kan försäkra er om att jag själv har haft en ödmjuk framtoning varje gång jag sökt kontakt, jag har inte "bråkat" utan jag har försökt få till en dialog om varaktig lösning, men när hon lyssnar till min sårbarhet så taggar hennes maktlystenhet till max...
Jag vädjar till er att klaga även om det känns omöjligt. Du kan ju vara anonym i ditt mail om du önskar, men rent allmänt så tror jag att om klagomålsansvarig får nog många klagomål så får dem (handläggarna) åtm veta och har dem en chef som är någorlunda funtad så måste hen ju ta hänsyn till inkomna klagomål. Jag vet att det kan kännas hopplöst, men när jag läste trådstarten här igår så tänkte jag "nej nu ....." och rejtade på två sidor, men idag går även ett eller två mail iväg. Här är länken:
http://www.gothiagroup.com/sv/kontakt/synpunkter/

Att anmäla till data och finansinspektionen är ett bra tipps. Ju fler som anmäler så måste de ju göra en kontroll.

Bra idé! Nu vet jag inte hur mycket det hjälper, men nu har jag hur som helst skickat lite klagomål.

Man ska inte behöva pissa på sig varje gång det kommer hem brev från Gothia Inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp