Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Gothia inkasso

Är du helt säker? Har du fått förlängt automatiskt efter 6 månader? Vill inte riskera att min sambo ser brevet
Japp, jag har fått förlängt 6 månader 2 gånger. Båda brev kom på kivra.
Fick mitt senaste 28 april att de förlänger avbetalningsplanen och har inte fått något papper hem :)

Fick mitt senaste 28 april att de förlänger avbetalningsplanen och har inte fått något papper hem :)
Okej tack!! Undrar varför dom skickade brev hem förra gången.. får hålla tummarna för att de inte gör de :)

Okej tack!! Undrar varför dom skickade brev hem förra gången.. får hålla tummarna för att de inte gör de :)
Bör nog inte komma nå mer brev nu om du fått på Kivra, för aviseringarna kommer ju även dit :)
Jag har iallafall inte mottagit något brev från dem sedan 28 april och fick aviseringen för maj i Kivra så du behöver nog inte oroa dig :)

samma här, har fått förlängt automatiskt flera ggr med samma belopp som innan

och jag kollade nu i min Kivra och ser att Gothia skickat ett brev i början av maj om att min tillfälliga avbetalningsplan har löpt ut men att de förlänger med samma belopp. Så inga fysiska brev har jag fått.

Fyfan för gothia rent ut sagt! Har haft en avbetalningsplan på 6000kr/månad men nu när min tillfälliga plan gick ut så vill dom istället höja till 19 000kr/månad!

Tycker det är helt absurt hur dom kan tycka att det är rimligt.

Har ringt till dom 3 gånger och bönat och bett om att få beloppet sänkt men dom vägrar.

Tydligen så är deras anledning att dom har sett att jag har fått en bättre inkomst sen senaste deklarationen,då jag har skaffat mig ett extra kneg för att få månaderna att gå ihop. Så dom tycker att antingen betalar jag 19 eller så skickar dom allt till kronofogden för att dom tror att dom får igen summan snabbare genom utmätning..

Vet inte längre vad jag ska ta mig till för har kämpat så enormt med att få till avbetalningsplaner överallt, skaffat extra inkomst för att betala av fortare osv men nu så kommer allt att falla känns det som bara pga gothia :'(

Fyfan för gothia rent ut sagt! Har haft en avbetalningsplan på 6000kr/månad men nu när min tillfälliga plan gick ut så vill dom istället höja till 19 000kr/månad!

Har ringt till dom 3 gånger och bönat och bett om att få beloppet sänkt men dom vägrar.

Tydligen så är deras anledning att dom har sett att jag har fått en bättre inkomst sen senaste deklarationen,då jag har skaffat mig ett extra kneg för att få månaderna att gå ihop. Så dom tycker att antingen betalar jag 19 eller så skickar dom allt till kronofogden för att dom tror att dom får igen summan snabbare genom utmätning..

Vet inte längre vad jag ska ta mig till för har kämpat så enormt med att få till avbetalningsplaner överallt, skaffat extra inkomst för att betala av fortare osv men nu så kommer allt att falla känns det som bara pga gothia :'(
Hur stor är skulden på i sig ? Till en eller flera?
För mig har Gothia (peppar peppar) varit ok och lagt flera olika i samma plan, med ok summa per månad.

Vet inte längre vad jag ska ta mig till för har kämpat så enormt med att få till avbetalningsplaner överallt, skaffat extra inkomst för att betala av fortare osv men nu så kommer allt att falla känns det som bara pga gothia

känns som dom gör så för att dom vill skicka skiten till kf? Finns ju ingen som har råd med 19k i månaden??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp