Helt riktigt det ligger kvar som avslutat 1 år ! Mailade till och med credway och dom sa att det inte tas bort förens skulden betalas ! Samma var det med tex Lowell skulderna eller intrum skulderna !De försvinner kanske inte men det står ju avslutad på ucn . Det gör det på alls avslutade skulder på uc och på så sätt försvinner det ju fast det ligger kvar men står avslutat
Synd att ditt gått till inkasso. Jag är extra rädd om de krediter som man kan använda igen efter att man betalat in. Överlevnadsstrategi helt enkelt. Så de kämpar jag extra för att inte gå till inkasso.Det är ingen fara de har ditt eget inkasso Colligent. Mitt är där . 50.000 jag betalar 1500kr/ månaden i 5 år typ
Jag förstår, ibland går det inte att rädda det man vill, tyvärr.Mm hade inget val tyvärr med betalkoll
Så många år man verkligen kämpade varje månad var helt sjukt ... som credway krediten tog 2015 och avslutade 2020 .. liksom 5 år ! Helt sjukt !Jag förstår, ibland går det inte att rädda det man vill, tyvärr.
Jag lånade 2017 av easykredit och vresiga, två små lån på 2000kr var. Vågar inte räkna hur mkt jag har betalat tillbaka, gick till Kf två ggr men återkallades. Först den här månaden ska jag betala SISTA som är kvar!!!! Sjukt! Tänker på dessa lån som avskräckande exempel! Det hjälper.Så många år man verkligen kämpade varje månad var helt sjukt ... som credway krediten tog 2015 och avslutade 2020 .. liksom 5 år ! Helt sjukt !