Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gothia inkasso

Konstigt att alla skriver att de försvinner då

De försvinner kanske inte men det står ju avslutad på ucn . Det gör det på alls avslutade skulder på uc och på så sätt försvinner det ju fast det ligger kvar men står avslutat

De försvinner kanske inte men det står ju avslutad på ucn . Det gör det på alls avslutade skulder på uc och på så sätt försvinner det ju fast det ligger kvar men står avslutat
Helt riktigt det ligger kvar som avslutat 1 år ! Mailade till och med credway och dom sa att det inte tas bort förens skulden betalas ! Samma var det med tex Lowell skulderna eller intrum skulderna !

Det är ingen fara de har ditt eget inkasso Colligent. Mitt är där . 50.000 jag betalar 1500kr/ månaden i 5 år typ
Synd att ditt gått till inkasso. Jag är extra rädd om de krediter som man kan använda igen efter att man betalat in. Överlevnadsstrategi helt enkelt. Så de kämpar jag extra för att inte gå till inkasso.

Om du kollar bilden så avslutades den 30 april 2020 ... jag hade löneutmätning 25 april första gången ! Så den togs inte bort när den kom till inkasso @Andrea

Bilagor

• 2F6E2FBB-B0FA-44C5-8F2C-105F2D0A1A5F.png
    2F6E2FBB-B0FA-44C5-8F2C-105F2D0A1A5F.png
    627.2 KB · Visningar: 18
Mm hade inget val tyvärr med betalkoll

Så många år man verkligen kämpade varje månad var helt sjukt ... som credway krediten tog 2015 och avslutade 2020 .. liksom 5 år ! Helt sjukt !
Jag lånade 2017 av easykredit och vresiga, två små lån på 2000kr var. Vågar inte räkna hur mkt jag har betalat tillbaka, gick till Kf två ggr men återkallades. Först den här månaden ska jag betala SISTA som är kvar!!!! Sjukt! Tänker på dessa lån som avskräckande exempel! Det hjälper.

Jag betalar 20000 kr i räntor varje månad på mina lån o inkasso . Kaos o ångest varje månad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp